Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:37:02 GMT

ادامه تلاش ها برای بازگشایی ۴ محور کوهستانی تالش

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۶۹۵

ادامه تلاش ها برای بازگشایی ۴ محور کوهستانی تالش

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان تالش، اظهار کرد: علاوه بر آبگرفتگی ۲۱ محور روستایی، ۲۲ محور روستایی در ارتفاعات کوهستانی این شهرستان دچار انسداد شده بود.

وی افزود: همچنین بر اثر سیلاب به ۱۹ محور روستایی که در ارتفاعات این شهرستان واقع شده نیز خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان اینکه با تلاش بی وقفه راهداران استان ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به بازگشایی ۱۸ محور روستایی اقدام شد، تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری در تلاش برای رفع انسداد چهار محور باقیمانده هستند.

مدیرکل راهداری گیلان در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی ۲۴ اکیپ راهداری در محورهای شهرستان تالش، افزود: طبق برآورد اولیه صورت پذیرفته بارش‌ها و سیل اخیر بالغ بر ۵۱۴ هزار میلیون ریال به راه‌ها شهرستان تالش خسارت وارد کرده است.

کد خبر 5031301

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان سیل تالش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس انتخابات مجلس شورای اسلامی محور روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی