Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 بعد از اظهارات روز گذشته برخی منابع درباره زمان امضای تفاهمنامه اولیه فروش جنگنده‌های «اف-۳۵» به امارات عربی متحده، امروز جزئیات بیشتری درباره این قرارداد تسلیحاتی منتشر شد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی طی کنفرانس روزنامه «جروزالم‌پست» گفت که حداقل ۷ سال زمان می‌برد تا اولین جنگنده اف-35 به امارات تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزارش روز قبل خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع مطلع، منبی بر تصمیم واشنگتن برای فروش اف-۳۵ به امارات عربی متحده باعث نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

در این گزارش آمده است: «آمریکا و امارات امیدوارند تفاهمنامه‌ اولیه‌ای را برای فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به این کشور [حاشیه] خلیج [فارس] در ماه دسامبر امضا کنند». 

با این حال آمریکا در حال بررسی نحوه فروش این جنگنده‌ها به امارات است تا توافقات چندین ساله بین واشنگتن و تل‌آویو برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی حفظ گردد.

یکی از گزینه‌هایی که واشنگتن در حال بررسی آن است، افزایش احتمال ردیابی جنگنده‌های اف-۳۵ اماراتی توسط رادارهای اسرائیلی باشد اما هنوز مشخص نیست که شرکت لاکهید مارتین قرار است این کار را با کاستن از میزان رادارگریز بودن جنگنده‌هایی که به ابوظبی می‌فروشد انجام دهد یا آمریکا رادارهای پیشرفته‌تری به تل‌آویو ارائه می‌کند.

امروز همچنین «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به آمریکا سفر کرده در دیدار با مسئولان آمریکایی ضمن تاکید بر لزوم حفظ برتری نظامی تل‌آویو در غرب آسیا، خواستار حفظ امنیت تل‌آویو توسط واشنگتن شد.

اسپر نیز در این باره گفت: «سنگ‌بنای روابط نظامی ما، حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه است. آمریکا به این امر متعهد بوده و وزارت دفاع نیز خود را مکلف به آن می‌داند».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرارداد تسلیحاتی آمریکا جنگنده اف 35 رژیم صهیونیستی سفیر آمریکا قرارداد تسلیحاتی جنگنده های اف ۳۵ تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی