Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@13:16:45 GMT

لوفتهانزا ۲۲ هزار نفر را اخراج می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۲۳۱

هواپیمایی پرچمدار آلمان، لوفتهانزا، اعلام کرد با تداوم تضعیف تقاضای مسافرت هوایی به علت پاندمی کرونا، تعداد کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد.

گروه بین الملل بازارنیوز: هواپیمایی پرچمدار آلمان، لوفتهانزا، اعلام کرد با تداوم تضعیف تقاضای مسافرت هوایی به علت پاندمی کرونا، تعداد کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد ۲۲٫۰۰۰ نفر نیروی تمام‌وقت مازاد شرکت که قبلاً اعلام شده بود به علت شرایط موجود و بسته سوم از برنامه تغییر ساختار شرکت، افزایش خواهد یافت.

لوفتهانزا همچنین اعلام کرد با توجه به این‌که این شرکت در شرایط فعلی ماهانه ۵۰۰ میلیون یورو ضرر می‌کند، هواپیماهای بیشتری را از سرویس خارج خواهد کرد.

با توجه به این‌که تقاضای مسافرت هوایی در زمستان کمتر از انتظار خواهد بود و ویروس کرونا همچنان مسافرت هوایی را تحت تأثیر قرار داده است، لوفتهانزا تا سال ۲۰۲۵ ناوگان خود را ۱۵۰ هواپیما کاهش خواهد داد.

دولت آلمان در ماه ژوئن ۱۰ میلیارد یورو به لوفتهانزا کمک کرد.

برچسب ها: کرونا ، هواپیمایی ، ایرلاین لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KE4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا هواپیمایی ایرلاین مسافرت هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا