Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ظرفیت جوانان نخبه، متعهد، توانا و دانا برای حل مسائل اقتصادی به کار گرفته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در  یادواره شهید سلیمانی که  به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه معصومیه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: با وجود گذشت سال‌ها از دفاع مقدس برای جلوگیری از کمرنگ شدن تدریجی خاطرات دفاع مقدس  برگزاری نشست، فیلم، نمایشنامه جهت بزرگداشت و بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رابطه با دفاع مقدس در میان نسل‌های امروزی پرسش‌هایی از جمله اینکه چرا جنگ واقع شد؟ آیا جمهوری اسلامی نمی‌توانست از وقوع و یا ادامه جنگ جلوگیری کند؟ در 8 سال دفاع مقدس پیروز شده یا خیر؟نشانه‌های پیروزی چیست؟ اگر پیروز شده‌ایم علل و عوامل پیروزی چیست؟ و یا اینکه آیا با برگزاری نشست‌ها و بزرگداشت‌ها می‌خواهیم معبری برای گام  دوم انقلاب باز کنیم؟ مطرح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان ‌کرد:  جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نظر سیاسی و دیپلماتیک پیروز شده چرا که توانسته‌ایم استقلال سیاسی و تمامیت ارضی کشور را حفظ کنیم و همچنین از نظر دفاعی و امنیتی موفق شده‌ایم در برابر ابر قدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم.

عمل به "بیانیه گام دوم" راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی است+ فیلمقم|تولیدکنندگان، رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/رفع خلاء و نوسانات بازار در تامین اقلام اساسی مردم ضروری استتوضیحات "دژپسند" در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره وضعیت گمرک

وی بیان کرد:  جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع دمقدس  از  لحاظ تربیت جوانان انقلابی، معنویت گرا، پای کار  موفق عمل کرده است و البته تربیت چنین نسلی باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: پیروزی ایران و محکومیت کشور عراق تنها محکومیت صدام نبود بلکه محکومیت تمام کشورهایی بود که از او حمایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در گام  دوم  انقلاب، مسئله اقتصاد هنوز به هدف نرسیده و در راه هستیم در همین راستا باید راهی پیدا کنیم که در مسائل اقتصادی موفق و استقلال اقتصادی را با به میدان آوردن جوانان نخبه، متعهد، توانا و دانا به دست بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد:با تعلیم و تربیت اسلامی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند به عمر  و بقایای خود ادامه دهد همانگونه که نظام تعلیم و تربیت مادران فرزندانی را تربیت کرد که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل  دشمنان  ایستادگی کردند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان جمهوری اسلامی دفاع مقدس سال دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر گفت: حمایت مردم و نمایندگان قوای سه‌گانه از استاندار لرستان با هدف توسعه و آبادانی استان ضروری است.

وی با بیان اینکه اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از استاندار است تا شاهد توسعه باشیم افزود: حمایت‌هایی که تاکنون انجام شده‌است، قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما در حال نزدیک‌شدن به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستیم و اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم باید نگاه قبیله‌گرایی را کنار بگذارند تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امانت دار مردم باشند و حفاظت و صیانت از رأی مردم را به‌عهده بگیرند.

وی افزود: مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت با این‌گونه افراد متخلف برخورد می‌شود و اگر تخلفی صورت بگیرد، باید اطلاع رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: هیچ نهادی در این استان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی فقیه استعلام نکرده‌است و همه چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

شاهرخی گفت: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای  در پیش است و این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

وی با اشاره به شهادت مرتضی مطهری و روز معلم اعلام کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نام‌گذاری این روز به‌نام روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که باارزش‌ترین هدیه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز کارگر افزود: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و تلاش‌های این قشر مهم تلقی می‌شود و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ویژه‌خواری، ربا و رانت در نظام اسلامی باید برچیده شود، تصریح کرد: بخشی از مشکلات امروز از عدم مبارزه به‌هنگام، فوری و قاطع با فساد است.

شاهرخی متذّکر شد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس کانون جرم و جنایت در دنیا است و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، اما مورد حمایت آمریکای جنایتکار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات