Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود که اکنون ماهیانه به دلیل تولید مازاد به ۸ میلیون عدد در ماه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی‌پور، در رابطه با وضعیت تولید ماسک در استان، اظهار کرد: در حال حاضر ماسک مازاد بر نیاز استان تولید شده است، به‌ طوری که تدریجی با کاهش تولید این کالا مواجه می‌شویم و تعداد ماسک تولید شده نیز به مازاد مصرف تبدیل می‌شود؛ همچنین خرید ماسک توسط شرکت تعاونی داروسازان استان به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده در این شرکت کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزانه ۶ مرکز هلال‌احمر و  یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به طور مستقیم ماسک را در شهر زنجان توزیع می‌کنند، افزود: تعدادی از تولیدکنندگان که اکنون مشکل خرید از تعاونی‌ها دارند ماسک خود را از طریق مراکز هلال‌احمر به عموم مردم توزیع می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه ماسک به صورت فوق‌العاده در زمانی که با پیک بیماری کرونا مواجه شویم یا مانند شهرستان طارم که با ورود کارگران فصلی احتیاج بیشتری به ماسک دارند، قابل تامین است، تصریح کرد: اکنون در استان زنجان روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود که بر اساس آخرین آمارهای موجود ماهیانه ۱۵ میلیون ماسک تولید شده اما به دلیل برخی از مسائل به ۸ میلیون ماسک کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان روزانه توانایی تولید ۱۰ تن الکل پایه را داریم، ادامه داد: گفتنی است با توجه به تجهیز منابع و تجهیزات در استان از طریق شرکت کیمیاالکل، توان تولید ۲۰ تن الکل پایه در روز وجود دارد که نسبت به مصرف استان مازاد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون استاندار زنجان در زنجان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید