Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:04:09 GMT

طرح جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز آژانس در تهران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۵۸۱

طرح جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز آژانس در تهران

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز چهارشنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در این باره اظهار داشت: طرح جمع آوری تابولهای آژانس غیر مجاز بر روی خودروها برای پیشگیری از بروز آسیب به مسافران اندیشیده شد و در صورتی که ماموران چنین تابلویی را بر روی خودروی شخصی مشاهده کند برخورد قانونی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی افزود: طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز آغاز و در حال اجراست و رانندگان خودروهی شخصی مکلف هستند تابلوهای آژانس را از روی خودروشام بردارند. 

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ابراز داشت: در صورتی رانندگان خودرو های شخصی مجاز هستند که تابلوی آژانس را بر روی خودروشان نصب کند که علاوه بر داشتنن گواهینامه ب ۲ و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض ۲۰ سانتی‌متر را بر روی در موتور صندوق عقب نصب کنند و مشخصات آژانس را روی دو در جلو بغل نویسی کنند در این صورت می توانند تابلوی سقفی را با نوشتن نام آژانس نصب کنند. 

وی تاکید کرد: خودروهای آژانس های دارای مجوزهای قانونی صرفا می تواند از تابلوهای آژانس استفاده کنند. 

بهرام آبادی اظهار داشت: داشتن معاینه فنی، حداقل ۲۳ سال سن، داشتن دفترچه همکاری یا فعالیت آژانس و داشتن کد آژانس و کد خودرو و نداشتن سابقه تخلفات حادثه ساز از جمله شرایط دیگر کار در آژانس ها و فعالیت خودروی آژانس ها در سطح شهر است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علایم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند و در صورت درخواست پلیس مدارک کامل آژانس را همراه داشته و به پلیس ارائه دهند.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ اخبار کنکور بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر