Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه با معاونت توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی افزود: در حال حاضر ۹۶ درصد لرستان تحت پوشش شبکه استانی قرار دارد و این حق مردم است که در تمامی نقاط، دسترسی مطلوبی به برنامه های صدا و سیما داشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ای در همین راستا بین صدا و سیما و استانداری لرستان امضا شده است تا ۲ سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اجرای مفاد این تفاهم نامه حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و مابقی با مشارکت صدا و سیمای مرکز تامین خواهد شد و باتوجه به شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ و روی آوردن مردم به آموزش های از راه دور با جدیت دنبال می شود.

استاندار لرستان گفت:‌ بر اساس این تفاهم نامه، تجهیزات و امکانات لازم در استان بروز رسانی و مستقر شده است تا مردم بتوانند عادلانه از این فرصت ملی برخوردار شوند.  

خادمی تصریح کرد: صدا و سیما نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم دارد و به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است که در حال حاضر چهار درصد از شهروندان لرستان از این فرصت بی بهره هستند و به آن دسترسی ندارند.

وی گفت: این تعداد  شامل حدود ۸۵ هزار نفر در قالب ۲۰ هزار خانوار هستند.

برچسب‌ها صدا و سیما استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما استانداری لرستان لرستان صدا و سیما استانداری لرستان لرستان اخبار کنکور تفاهم نامه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مجموعه تلویزیونی «رخنه» در شبکه یک، «آقای قاضی» در شبکه دو و «بدل» در شبکه سه سیما به زودی آغاز می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر