Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:54:09 GMT

قیمت مرغ باز هم افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۶۹۲

قیمت مرغ باز هم افزایش یافت

به گزارش تابناک، حبیب اسدالله نژاد، از افزایش هزار تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: قیمت این کالا در بازار به ١٩ هزار تومان رسیده است.

وی قیمت مرغ زنده را نیز به صورت نقدی ١٢ هزار و ٥٠٠ تومان و به صورت مدت دار ١٣ هزار تومان اعلام کرد.

 

اسدالله نژاد با بیان اینکه قیمت تمام شده مرغ زنده در صورت تأمین ٤٠ درصد نهاده‌ها با نرخ دولتی، ١٦ هزار تومان است، گفت: در حال حاضر کمتر از ٤٠ درصد نهاده‌ها با نرخ دولتی تأمین می‌شود و مرغداران معتقدند قیمت مرغ در شرایط فعلی باید رقمی بین ٢٣ تا ٢٤ هزار تومان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای روزهای آینده پیش بینی افزایش قیمت چشمگیری در این حوزه نداریم اما به دلیل عدم تأمین نهاده‌ها و سرکوب قیمت مرغ از سوی دولت، پیش بینی کاهش تولید در ماه‌های آینده را داریم که این مساله برای ماه‌های آینده ایجاد بحران و چالش جدی می‌کند.

منبع: مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس قیمت مرغ مرغ گرم گوشت سفید الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس هزار تومان قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد به رشد ۴۱ درصدی عملکرد مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به شهرستان گناباد در حوزه آبرسانی اشاره و اظهار کرد: برای دور نخست سفر استانی ۵۰۰ میلیارد ریال طرح برای شهرستان گناباد تعریف شده بود، در حالی که افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در حوزه آبرسانی در این شهرستان در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه ۷۰ درصد از آب مورد نیاز مناطق شهری و روستایی گناباد از طریق خط انتقال و ۳۰ درصد از سایر بخش‌ها تأمین می‌شود، بیان کرد: ۱۶ کیلومتر از خط انتقال آب این شهرستان تعیین تکلیف شده و ۱۶ کیلومتر آن فرسوده و نیازمند اصلاح است.

وی با بیان اینکه گناباد از شهرستان‌های پیشگام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است افزود: تأمین زیرساخت‌های آبرسانی واحدهای نهضت ملی مسکن و رفع مسائل و مشکلات آبرسانی این واحدها رویکرد مهم فعالیت‌های این شرکت است.

امامی میزان برداشت سالانه آب از چهار هزار و ۵۰۰ چاه آب شرب استان خراسان رضوی را ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه عنوان و تصریح کرد: با هدف تأمین آب شرب پایدار و کاهش مشکلات این بخش بیش از سه هزار میلیارد ریال طرح توسط شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در یک سال اخیر در شهرستان‌های استان اجرا شده است.

کد خبر 6088147

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار