Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد در واکنش به عکس منتشر شده در مورد حمل یک بیمار با وانت، هیچ مسئولیتی را به دلیل ترخیص بودن بیمار متوجه این بیمارستان ندانست و اظهار کرد: شهرستان میبد برای چنین مواقعی فاقد آمبولانس بخش خصوصی است.

«ذبیح الله برجسته » در گفت‌وگو با ایسنا در مورد عکسی که امروز در فضای مجازی از حمل یک بیمار با وانت در این شهر منتشر شده است، گفت: این عکس مربوط به اعزام بیمار به بیمارستان نبوده است بلکه در ارتباط با ترخیص وی از این مرکز درمانی بوده و عملاً هیچ مسئولیتی بر  عهده بیمارستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که آمبولانس بیمارستان در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی بیماران و خانواده‌های آنهاست، افزود: پرسنل آمبولانس بیمارستان برای انتقال بیمار از بیمارستان به دیگر بیمارستان‌ها یا از منزل و محل حادثه به بیمارستان همواره به صورت آماده باش در مرکز حضور دارند و حتی اگر نیاز به انتقال بیمار با آمبولانس هوایی باشد، در کمترین زمان ممکن هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

مدیر بیمارستان میبد بیان کرد: هنگامی که بیمار از بیمارستان ترخیص می‌شود، هیچ مسئولیتی بر عهده بیمارستان و کادر بیمارستان برای انتقال وی نیست و باید از آمبولانس بخش خصوصی در صورت نیاز استفاده شود که هماهنگی آن نیز برعهده خانواده بیمار است.

 وی  با اشاره به این که بیمارستان میبد یک بیمارستان خیری و شهرستان میبد یک شهر خیری است، گفت: با این وجود، متاسفانه بیمارستان قدرت خرید آمبولانس بخش خصوصی را ندارد و علی‌رغم تلاش‌های انجام شده و گرفتن مجوز آمبولانس توسط بیمارستان به علت بالا بودن هزینه خرید آن که بیش از  یک میلیارد تومان است، قدرت خرید آن را نداریم .

 برجسته تصریح کرد: آمبولانس بخش خصوصی تنها شامل یک دستگاه خودرو است که آن هم در شهرستان اردکان وجود دارد  و در صورت اعلام نیاز خانواده‌ای در میبد باید از اردکان درخواست آمبولانس شود که البته برای خانواده‌ها  هزینه‌بر است.

مدیر بیمارستان امام صادق(ع) میبد در پایان نیز از خیرین تقاضا کرد با خرید یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات آن مانند همیشه بیماران و کادر درمان در این شهرستان را یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی میبد آمبولانس خصوصی آمبولانس بخش خصوصی هیچ مسئولیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد