Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@12:39:13 GMT

امامعلی: بعد از ترک پیکان دایرکت های زیادی گرفتم!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۸۴۴

امامعلی: بعد از ترک پیکان دایرکت های زیادی گرفتم!

فراز امامعلی می‌گوید که او پس از ۱۸ سال پیکان را ترک کرده و خوشحال است که در تیمی با امکانات خوب فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی به مس رفسنجان پیوست تا پس از سال ها پیکان را ترک کند. او در مصاحبه ای که با خبرنگار ما داشته است، با اشاره به این انتقال عنوان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه پیکان و کارکنان ایران‌خودرو و حتی حراست و پشتیبانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکر کنم و همچنین مربیانی که در این ۱۸ سال داشتم. من خودم را فرزند پیکان می‌دانم و از ۸ سالگی در این تیم بودم. من هم تا جایی که می‌توانستم برایشان زحمت کشیدم و حالا زمان چالش جدید بود.

او درباره انتقال به مس رفسنجان گفت: من این فصل که تمام شد پیشنهادات خیلی خوبی به دستم رسید و حتی خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم. اما این تصمیم را گرفتم که امسال زیر نظر آقای محمد ربیعی، کسی که خیلی از نظر فنی درباره اش تحقیق کردم و فهمیدم که میتوانم با او کار کنم، باشم. تیمش آرامش دارد و مهره هایی که گرفتند، نشان می‌دهد که انسجام دارند. تیم مس رفسنجان یک خوبی دیگری که که دارد این است که در تهران تمرین می‌کند و کنار خانواده‌ام می‌مانم.

 

مهاجم جدید مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که هدف این تیم در لیگ بیستم چه خواهد بود، گفت: هدف ها بزرگتر از این است که در لیگ بمانیم. من میخواستم با این انتقال جهش بزرگی داشته باشم و بعید میدانم با این بازیکنان به سقوط فکر کنیم. مس باشگاه بزرگی است و  من بابت امکانات تیم مس رفسنجان من خیلی تحقیق کردم و می‌دانم که وضعیت بسیار خوبی دارند. تیم پیکان هم امکانات خوبی داشت و خوشحالم که دوباره در تیمی این چنینی کار می‌کنم. من پیشنهادات خوبی داشتم اما ترجیح می‌دهم که آرام آرام به سمت چیزی که می‌خواهم حرکت کنم و تصمیم عجولانه نگیرم.

 

در پایان مصاحبه از فراز امامعلی درباره صفحات هواداری پیکان پرسیدیم که به شکلی جالب برای این تیم فعالیت می‌کنند و شب گذشته نیز درباره این بازیکن پست هایی را منتشر کردند. او در این باره توضیح داد: شاید باور نکنید ولی تیم پیکان یک عده هوادار دارد و من لازم می‌دانم از آن ها معذرت خواهی کنم‌. خیلی هایشان دیشب به من دایرکت دادند و در واتس هم پیام گرفتم و از جدایی ام ناراحت بودند.

 

پیکان فراز امامعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان فراز امامعلی فراز امامعلی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آذر سال گذشته مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از قتل دختر ۲۱ ساله‌اش خبر داد. وی به مأموران گفت: دخترم را با دستان خودم کشتم و حالا می‌خواهم تسلیم شوم.

بیشتر بخوانید: سه همسر کشی فقط در یک روز در مشهد!

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه که خانه‌ای حوالی میدان خراسان بود رفتند، با ورود به خانه جسد غرق در خون دختر جوانی به نام شبنم را پیدا کردند که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و متهم بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

متهم در تشریح ماجرا به مأموران گفت: یک سال قبل دخترم از همسرش جدا شد و به خانه من برگشت. مدتی با من و مادرش زندگی می‌کرد تا اینکه چند روز پیش از این حادثه دخترم به یکباره ناپدید شد. من و مادرش هر جا فکرش را می‌کردیم دنبالش گشتیم تا اینکه در کمال ناباوری متوجه شدیم دخترمان چند کوچه پایین‌تر از خانه ما آپارتمانی اجاره کرده و تنها زندگی می‌کند. از آنجا که به موضوع مشکوک بودم او را به طور نامحسوس تحت نظر گرفتم و پی بردم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. بالاخره تصمیم گرفتم به خانه‌اش بروم و با او صحبت کنم تا علت این کار را برایم توضیح دهد.

حدود ساعت ۱۱ صبح به خانه‌اش رفتم. دخترم گفت که می‌خواهد تنها زندگی کند و راحت باشد. خیلی ناراحت شدم و به او گفتم باید به خانه ما برگردی اما او مقاومت کرد و در مقابلم ایستاد تا جایی که کارمان به بحث و جدل کشید و از عصبانیت به یکباره کنترلم را از دست دادم و با چاقو به جانش افتادم و چند ضربه زدم که روی زمین افتاد. خودم هم آن‌قدر حال بدی داشتم که بی‌اختیار زانوانم سست شد و روی زمین افتادم.

وقتی دخترم را در آن حال دیدم، تمام بدنم می‌لرزید و با خودم می‌گفتم چرا جگرگوشه‌ام را به این روز انداختم. چند ساعتی در آن وضعیت بودم تا اینکه وقتی دیدم دخترم دیگر نفس نمی‌کشد، تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم. باور کنید در یک لحظه آن‌قدر عصبانی شدم که به عواقب کارم فکر نکردم و حالا به شدت پشیمانم.

پس از آن پزشکی قانونی با معاینه جسد در گزارشی علت مرگ را خونریزی داخلی به خاطر پارگی اندام‌های شکم و پهلو با جسم برنده اعلام کرد. با اعتراف صریح متهم و گزارش پزشکی قانونی، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده پس از تکمیل برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در این میان مادر مقتول به‌عنوان ولی دم با حضور در دادسرا عنوان کرد که شکایتی از همسرش ندارد و رضایت بی‌قید و شرط خود را اعلام کرد. به این ترتیب با اعلام رضایت اولیای دم، متهم به زودی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه می‌ایستد.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229762 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • خودسوزی داماد بعد از جنایت هولناک | اداهای پدر باعث قتل دختر شد
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!