Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:40:02 GMT

جلسه ویژه کادرفنی پرسپولیس با بازدید از چمن!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۰۰۳

جلسه ویژه کادرفنی پرسپولیس با بازدید از چمن!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ فردا پنجشنبه با الشارجه امارات در هفته ششم گروه C لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد  رقابت می کند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس قرار است امشب بازدیدی را از چمن محل برگزاری بازی که ورزشگاه اختصاصی باشگاه السد قطر محسوب می شود داشته باشند و در خصوص نحوه چینش بازیکنان در ترکیب اصلی صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین AFC تیم ها می توانند از چمن ورزشگاهی که برای اولین بار در آن بازی می کنند دیدن داشته باشند.

بازیکنان پرسپولیس و الشارجه به دلیل پروتکل های بهداشتی نمی توانند از هتل خارج شده و از چمن ورزشگاه بازدید داشته باشند.

کد خبر 5031363 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود