Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:12:28 GMT

«حق‌خوری AFC» از دید یحیی گل‌محمدی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۰۳۵

«حق‌خوری AFC» از دید یحیی گل‌محمدی چیست؟

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب در دیداری حساس باید به مصاف الشارجه امارات برود و فقط در صورت کسب پیروزی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند. اتفاقی که طبق قوانین عجیب ای اف سی به یکباره تغییر کرد چون پیشتر پرسپولیس طبق قوانین قبلی می توانست با کسب یک تساوی هم صعود کند.

ماجرا از این قرار است که بعد از متمرکز شدن مسابقات، کنفدراسیون فوتبال اسیا اعلام کرد در صورتی که امتیازات دو تیم مساوی شود تفاضل گل است که تیم صعود کننده را مشخص می کند و بازی رو در رو برداشته شده است پس با این حساب پرسپولیس که در خانه الشارجه با تساوی دو بر دو متوقف شده در صورت تساوی یک بر یک در این مسابقه نیز حذف می شود!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این مسابقه به صورت کم سابقه ای نسبت به این مساله واکنش نشان داد و کنفدراسیون فوتبال اسیا را به بی عدالتی متهم کرد:« در بازی رفت مقابل این تیم که میزبان بود بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه از قوانین AFC می‌دانیم این است که بازی‌های رو در رو و گل‌های زده در خانه حریف تاثیرگذار و ملاک صعود بوده است. حالا چه اتفاقی افتاده که این قانون دوباره عوض شده است من نمی‌دانم. تیم‌های ایرانی در بازی‌های قبلی میهمان بودند و گل زدند. وقتی در امارات مقابل شارجه یک امتیاز گرفتیم و دو گل زدیم زحمت کشیدیم، اما می‌گویند الان دیگر مهم نیست. باید از باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران سوال پرسید که چرا از حق باشگاه‌های ایرانی دفاع نشد. جای سوال دارد و خیلی راحت دارند حقمان را می‌گیرند.»

یحیی اعتقاد دارد نباید وسط مسابقات قوانین را عوض کرد چرا که آنها طبق سیستم اعلام شده برنامه ریزی کردند اما حالا به یکباره قوانین عوض شده و تمرینات ما بر همان اساس پی ریزی شده و کار را سخت می کند. البته یحیی وعده داد تیمش از همان ابتدا به دنبال کسب پیروزی است و قطعا ترکیبی تهاجمی در این دیدار به میدان خواهد رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است