Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@03:48:43 GMT

گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا معرفی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۲۲۷

گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا معرفی شد +عکس

گوشی‌های هوشمند نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ با نمایشگرهای HD + و دوربین سه گانه راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، HMD Global دو گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ را اعلام کرده است، نوکیا ۲.۴ به عنوان جانشین نوکیا ۲.۳ وارد بازار شد که در دسامبر سال گذشته معرفی شد ، در حالی که نوکیا ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ جایگزین گوشی هوشمند نوکیا ۳.۲ قدیمی تر شد و در فوریه سال گذشته رسمی شد.

شرکت HMD Global همچنین در دسترس بودن جهانی نوکیا ۸.۳ ۵G که در مارس سال جاری به بازار عرضه شد ، اعلام کرد. علاوه بر این ، این شرکت بلندگوهای بی سیم نوکیا و بلندگو قابل حمل نوکیا را معرفی کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴

نوکیا ۲.۴ دارای یک صفحه بزرگ LCD IPS با ابعاد ۶.۵ اینچی است، صفحه نمایش notch قطره ای با رزولوشن HD + ۷۲۰ ۱، ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ارائه می‌دهد و چیپست متوسط ​​Helio P۲۲ با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی در داخل دستگاه وجود دارد.



این شرکت ادعا می کند که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نوکیا ۲.۴ با یک بار شارژ می تواند تا ۲ روز دوام بیاورد. این دستگاه دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است و در عقب ، یک ماژول عمودی دوربین دوگانه وجود دارد که یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

از طرف دیگر ، نوکیا ۳.۴ دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی IPS LCD با طراحی سوراخ دار است، این از وضوح تصویر Full HD + ۷۲۰ of ۱۵۶۰ پیکسل ، نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ و ۴۰۰ نیت روشنایی پشتیبانی می کند. پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۴۶۰ در زیر قاب گوشی نوکیا ۳.۴ وجود دارد و این گوشی با حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

نوکیا ۳.۴ دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که با یک بار شارژ دو روز باتری را نوید می دهد، این دوربین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک ماژول دوربین circula در پشت خود است. دوربین های عقب شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ، یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق تصویری و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستند.

نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ تلفن‌های هوشمند Android One هستند که با نسخه سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می‌کنند. این شرکت نوستالژی تلفن همراه گوشی‌های جدید خود را با دو سال به روزرسانی نرم افزاری و سه سال به روزرسانی امنیتی ماهانه ، این گوشی‌ها را ارائه خواهد کرد. این گوشی‌ها چند ویژگی مشترک دارند از جمله کلید سخت افزاری اختصاصی برای احضار دستیار Google ، شارژ ۱۰ وات ، اسلات کارت microSD ، دو ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n ، بلوتوث ۴.۲ ، GPS ، NFC و ۳.۵ جک صوتی میلی‌متر نوکیا ۳.۴ دارای درگاه USB Type-C است ، در حالی که نوکیا ۲.۳ به استاندارد میکرو USB پایبند است.



قیمت و در دسترس بودن نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴

نوکیا ۲.۴ در دو مدل موجود است ، مدل اول ۲ گیگابایت RAM + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت RAM + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، قیمت آن در اروپا از ۱۱۹ یورو (۱۰۲۰۰ روپیه) شروع می‌شود و می توان آن را در رنگ‌هایی مانند Fjord ، Dusk و Charcoal خریداری کرد و این گوشی از اوایل سپتامبر برای خرید در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

نوکیا ۳.۴ در سه نوع ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه ، ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه می‌شود و قیمت اولیه آن ۱۵۹ یورو است (۱۳۷۰۰ روپیه) و نوکیا ۳.۴ در اوایل ماه اکتبر وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش نوکیا دوربین سه گانه اندروید 10 حافظه داخلی نوکیا ۲ ۴ و نوکیا ۳ ۴ گیگابایت حافظه گیگابایت رم ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت ۳ گیگابایت دارای یک ۴ دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود