Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:11:09 GMT

هیاتی ارشد از صهیونیستها در منامه بحرین

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۲۳۸

هیاتی ارشد از صهیونیستها در منامه بحرین

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که هیاتی صهیونیست امروز فلسطین اشغالی را به مقصد منامه پایتخت بحرین ترک کرده است تا درباره توافق عادی سازی میان طرفین به گفتگو بپردازد.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: یکهفته پس از امضای توافق عادی سازی در کاخ سفید، هیاتی اسرائیلی با پرواز ویژه عازم بحرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدیعوت آحارونت به عبور این هواپیما از حریم هوایی عربستان اشاره و اعلام کرد: اعضای این هیات را رونن پرتز قائم مقام مدیر دفتر نخست وزیری، آلون اوشفیز مدیر کل وزارتخارجه، نماینده بخش حقوقی وزارت خارجه و نمایندگان شورای امنیت داخلی تشکیل می دهند.

این هیات صهیونیست با مسئولان وزارت خارجه آل خلیفه دیدار و گفتگو می کنند.

کد خبر 5031407

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی آل خلیفه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عادی سازی روابط با اسرائیل فلسطین بحرین ایران دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض