Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترمینال مسافربری شهر سی سخت مدتی است که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده و عدم ساماندهی و قرارگیری در یک مکان مناسب مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است و با وجود اینکه نزدیک ترین شهر به یاسوج مرکز استان است ولی مشکلاتی در خصوص تردد مسافران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز شهرستان دنا از داشتن ترمینال مسافربری واحد محروم است و به اصطلاح گاراژ مسافری موجود نیز بلاتکلیف بوده و تغییر مکان میدهد که این موضوع شهروندان را سردرگم کرده است.

قرارگیری ادارات و نهادهای شهرستان دنا در سی سخت موجب حضور افراد از روستاها و بخش های مختلف در سی سخت شده است که این امر نیازمند وجود یک پایانه مسافربری ساماندهی شده و مناسب است.

ترمینال مسافربری شهر سی سخت مدتی است که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده و عدم ساماندهی و قرارگیری در یک مکان مناسب مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است.

اخیرا گاراژ مسافربری سی سخت به مکانی بی در و پیکر و متروکه در ورودی شهر انتقال داده شده که هیچ گونه زیرساخت و امکاناتی نداشت به گونه ای رهگذر و مسافری وارد شهر می شد به هیچ عنوان باور نمی کرد که این مکان ترمینال این شهر باشد.

حتی مسافران و تاکسی های مسافربری آن را به رسمیت نمی شناختند و گاها مسافران باید ساعت ها منتظر یک تاکسی می ماندند بدون اینکه صندلی برای نشستن یا سایبانی برای ایستادن داشته باشند.

شهردار سی سخت در این خصوص گفت: به دلیل نامناسب بودن و نبود امکانات در این مکان واقع در ورودی شهر در حال حاضر پایانه مسافربری سی سخت به جنب مکان قبلی یعنی در بلوار مطهر انتقال داده شده است.

علی فرد با بیان اینکه سایت پایانه مسافربری سی سخت در همان ورودی شهر در نظرگرفته شده است، گفت: تصمیم بر این گرفته شده که با توجه به رفاه حال شهروندان و به منظور بهسازی زیرساخت های پایانه مسافربری در ورودی شهر، به صورت موقت این پایانه به خیابان مطهری انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه ترمینال باید در شأن شهروندان باشد گفت: مکان اسبق این پایانه به دلیل پایان قرارداد استیجاری آن و عدم تمدید مالک منتقل شد به ورودی شهر و مکان جدید در ورودی شهر نیز به دلیل نداشتن امکانات لازم و زیرساخت های آن مجددا منتقل شد، درحال حاظر پایانه مسافربری سی سخت در خیابان مطهری منتقل شده است تا اینکه نگرانی شهروندان برطرف شود و ما نیز بتوانیم با فراغ بال به تعمیرات و بهسازی آن بپردازیم.

اکنون باید دید آیا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که به شهرتوریستی استان معروف است بعد از سال ها چشم انتظاری می تواند صاحب یک پایانه مسافربری درخور و دارای حداقل امکانات اولیه باشد یا همچنان باید این رنج را تحمل کند.؟

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ترمینال مسافربری پایانه مسافربری ورودی شهر شهرستان دنا شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام