Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:53:36 GMT

عرضه ارز در نیما رکورد شکست

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۷۸۲

به گزارش فارس، میزان عرضه ارز در سامانه نیما در شهریور ماه امسال به عدد یک میلیارد و 628 میلیون یورو رسید که این رقم در مقایسه با ماه های قبل بی سابقه است.

میزان عرضه ارز حاصل از صادرات در نیما در شهریور نسبت به مرداد ماه 98.2 درصد افزایش داشته است. مرداد ماه 97 تاکنون فقط در اردیبهشت ماه سال 98 میزان عرضه و خرید ارز در نیما بیش از شهریور ماه امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 6 میلیارد و 708 میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شده است و در صورتی که در 6 ماه دوم سال جاری میزان عرضه ارز همانند شهریور ماه باشد، تا پایان سال 9 میلیارد و 768 میلیون یورو دیگر ارز حاصل از صادرات به سامانه تزریق خواهد شد که با این حساب میزان عرضه ارز در مجموع سال 99 در نیما به 16 میلیارد و 476 میلیون یورو خواهد رسید. این میزان، 682 میلیون یورو بیشتر از میزان عرضه ارز در سال 98 است.

به گزارش فارس، عرضه ارز در نیما در شرایطی جهش پیدا کرده است که در شهریور ماه بهای ارز به دلایل نامعلومی روند صعودی داشته است. 

دوره میزان خرید ارز برای واردات/ یورو میزان فروش ارز حاصل از صادرات/ یورو فروردین 99 414 میلیون  531 میلیون  اردیبهشت 99 762 میلیون  1229 میلیون خرداد 99 622 میلیون 1084 میلیون تیر 99 897 میلیون 1413 میلیون مرداد 99 532 میلیون 821 میلیون شهریور 1345 میلیون 1628 میلیون

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس عرضه ارز سامانه نیما یورو الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس میزان عرضه ارز میلیون یورو عرضه ارز شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با نیما: ختده سرد

 خنده سرد      صبحگاهان که بسته می ماند   ماهی آبنوس در زنجیر   دم طاووس پر افشاند   روی این بام تن بشسته ز قیر   ***********   چهره سازان این سرای درشت،   رنگدانها گرفته اند به کف.   می شتابد ددی شکافته پشت،   بر سر موجهای همچو صدف.   خنده ها می کنند از همه سو،   بر تکاپوی این سحر خیزان.   روشنان سر به سر در آب فرو،   به یکی موی گشته آویزان.   دلربایان آب بر لب آب   جای بگرفته اند.   رهروان باشتاب در تک و تاب   پای بگرفته اند.   لیک باد دمنده می آید،   سرکش و تند،   لب از این خنده بسته می ماند.   هیکلی ایستاده می پاید.   صبح چون کاروان دزد زده،   می نشیند فسرده؛   چشم بر دزد رفته می دوزد   خنده ی سرد را می آموزد.   اسفند 1319   "خنده سرد" خوانش احمد شاملو
کد صوت دانلود صوت اصلی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا