Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@21:25:44 GMT

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۹۲۶

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

مواد لازم توت فرنگی   ۱ کیلوگرم شکر   ۱ کیلوگرم ژلاتین   ۶ ورق گلاب   ۴ قاشق غذا خوری طرز تهیه ۱.ابتدا توت فرنگی را از برگ و سایر مواد زائد و كلاهك آن پاك كنید و بعد تمیز با آب سرد بشویید و ریز خرد كنید.   ۲.ظرفی در دار را انتخاب كنید و شكر و توت فرنگی را به صورت لا به لا داخل آن ریخته و درب آن را ببندید و ۴تا۵ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۳.پس از طی زمان توت فرنگی را داخل قابلمه ریخته و به همراه ۲لیوان آب اجازه دهید به جوش بیاید.سپس حرارت را كم كنید و اجازه دهید شربت آن غلیظ شود.در این مدت كف تشكیل شده روی آن را با كفگیر بردارید.   ۴.پس قوام آمدن مربا پودر ژلاتین (۶ ق چ)را در کمی آب جوش حل کرده و روی بخار كتری قرار دهید یا ۳۰ ثانیه داخل مایكروویو قرار دهید تا كاملا ذرات ژلاتین حل شود سپس آن را به همراه گلاب به مارمالاد اضافه کرده و مخلوط کنید ، پس از چند جوش مایه را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. سایر نکات اگر در انتها دیدید مارمالاد كاملا له نشده آن را با گوشتكوب برقی میكس كنید یا داخل مخلوط كن بریزید.   اگر ژلاتین در دسترس ندارید میتوانید برای تهیه مارمالاد مربا را غلیظ تر بردارید (بیشتر بگذارید بجوشد)و در انتهای کار 2 قاشق غذاخوری آبلیمو اضافه کنید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه مارمالاد مارمالاد سبک زندگی پارسی خبر توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند