Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه مشاغل خانگی، بهبود وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی فضای خانواده طرح ملی مشاغل خانگی براساس ظرفیت‌های استان بوشهر با مشارکت جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی اظهار داشت: تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری با تامین تسهیلات بانکی محقق می‌شود که بانک‌ها باید نقش تاثیرگذار خود را بیشتر نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بر تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در اولویت قرار دارد که در این راستا بانک‌ها  نقش تعیین کننده‌ای دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به  هماهنگی بانک‌ها و صندوق کارآفرینی در تامین اعتبارات واحدهای تولیدی گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا کرده و خدمات آنان در خور تحسین است.

زرین‌فر با بیان اینکه "جهاد دانشگاهی استان بوشهر قدم‌های بزرگی برداشته است" افزود: در تدوین طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی گام‌ها و تلاش قابل توجهی از سوی جهاد دانشگاهی برداشته شده ولی لازم است در اجراء طرح‌ها تلاش مضاعفی انجام شود تا براساس برنامه زمانبندی محقق شود.

وی، با اشاره به تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی افزود: در راستای توسعه مشاغل خانگی، بهبود وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی فضای خانواده طرح ملی مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر با مشارکت جهاد دانشگاهی اجراء می‌شود.

بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر اختصاص یافت تعاونی زنان روستایی استان بوشهر با هدف ایجاد اشتغال پایدار زنان توسعه می‌یابد پرداخت 254 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بوشهر / 4300 فرصت شغلی فراهم شد + فیلم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای طرح مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت‌های شهرها و روستاها گفت: اگر طرح مشاغل خانگی خوب اجرا شد می‌توان هر سال آنرا افزایش داد و از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در تسریع اجرای این طرح کمک کنند.

زرین‌فر با تاکید بر حمایت از راه‌اندازی طرح‌های مشاغل خانگی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی، گام مهمی در رفع معضل بیکاری به حساب می‌آید.

وی به طرح روستای عاری از بیکار پرداخت و بیان کرد: اجرای این طرح که با موفقیت‌هایی همراه بوده گامی اساسی در راستای تحقق جهش تولید است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اجرای طرح بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است. - اخبار اجتماعی -

مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از 100 هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد 100 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده و تاکنون 1500 نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با 3 راهبرد (حمایت از کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌های کوچک) در بیش از 350 شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در سال1403 گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم افزایی متقاضیان کسب و کار این هدف مهم محقق خواهد شد. 29 هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع