Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن نگرانی از رشد فزاینده مبتلایان و بیماران بستری حاد تنفسی در کاشان اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۴۶ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تعداد کل بیماران بستری به ۲۰۳ مورد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از مجموع بیماران بستری ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ابراز داشت: از مجموع بستری‌های بیماران کرونایی در طول شبانه روز گذشته ۴۵ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل شهرستان آران و بیدگل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حداقل و حداکثر سن بستری شدگان در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و ۹۳ سال است، تصریح کرد: متأسفانه در این مدت دو نفر از بیماران کرونایی منطقه کاشان که دو خانم ۷۳ و ۹۳ ساله بودند جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ مورد جدید ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند، بیان داشت: با در نظر گرفتن موارد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به سه هزار و ۱۰۷ مورد افزایش یافت.

مروجی همچنین از ترخیص چهار هزار و ۵۷ بیمار از ابتدای شیوع کرونا در منطقه کاشان از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل خبر داد و افزود: در این بازه زمانی ۶۱ هزار و ۹۷۰ نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 5031192

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مروجی سید علیرضا مروجی آمار کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز

وزارت امور داخله از توزیع 19 هزار 500 جلد پاسپورت طی سال گذشته در ولایت نیمروز خبر داده است.

به گفته این وزارت، بیش از 110 میلیون افغانی از ناحیه توزیع این تعداد پاسپورت جمع آوری و خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات و ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا  خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز