Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@13:10:45 GMT

ترامپ: بایدن سگ دست‌آموز جان مک‌کین بود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۳۵۳

صراط:

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای کسب آرای مردمی در انتخابات ۲۰۲۰ در پیامی توئیتری همسر سناتور «جان مک‌کین» و رقیب انتخاباتی خود را آماج انتقادات تندی قرار داد.

در پیامی توئیتری رئیس جمهور آمریکا در این خصوص آمده است: من خیلی کم «سیندی مک‌کین» را می‌شناسم؛ البته به جز اینکه به درخواست شوهرش، نام او روی یک کمیته قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توییت ترامپ در این خصوص آمده است: جو بایدن سگ دست آموز جان مک کین بود. (او) تصمیمات اشتباه بسیاری در زمینه جنگ‌های بی‌پایان و مسائل مربوط به کهنه‌سربازان (گرفت)...من هرگز طرفدار جان (مک کین) نبودم. سیندی (مک‌کین) می‌تواند جو (بایدن) خواب آلود را داشته باشد.

انتقاد تند ترامپ علیه همسر سناتور «جان مک‌کین» پس از آن صورت گرفت که همسر «جان مک‌کین» از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهور سوم نوامبر ۲۰۲۰ حمایت کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جان مک کین صراط جان مک کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یک مقام آمریکایی درباره عملیات رژیم صهیونیستی در رفح به وبگاه آکسیوس گفته است که ما معتقدیم که عملیات اسرائیل برای کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز تعیین شده توسط بایدن عبور نکرده است.

آکسیوس به نقل از این مقام آمریکایی گزارش داده است که بایدن و نتانیاهو روز گذشته در جریان تماس خود درباره عملیات اسرائیل در گذرگاه رفح گفتگو کردند، اما بایدن در تماس خود با نتانیاهو به عملیات کنترل گذرگاه رفح توسط اسرائیل اعتراض نکرده است.

این در حالی است که براساس اظهارات این مقام آمریکایی، اسرائیل به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد گذرگاه رفح را برای تحت فشار قرار دادن السنوار (رهبر حماس در غزه) در مذاکرات تصرف کند.

در عین حال در این گزارش افزوده شده است که مقامات آمریکایی تاکید دارند که واشنگتن در حال بررسی تعلیق ارسال تسلیحات به اسرائیل یا محدود کردن استفاده از آن در صورت آغاز عملیات بزرگ نظامی اسرائیل در رفح است.

گزارش آکسیوس در حالی به پشت پرده گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو اشاره کرده که پیشتر وبگاه کاخ سفید تائید کرده بود که رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره رفح گفتگو کردند. در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رئیس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رئیس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش‌ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزئیات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

از طرف دیگر، حملات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه رفح با واکنش اتحادیه اروپا روبرو شده است. در این ارتباط، «جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: «عملیات زمینی در رفح پیامدهای انسانی فاجعه بار و غیرقابل قبول را تشدید خواهد کرد.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین خواستار برقراری آتش بس و آزادی بدون قید و شرط گروگان‌ها شد.

علاوه بر این، «مارتین گریفیتس»، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در واکنش به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به آنجا اعلام کرد: «دستور تخلیه اسرائیل در رفح و عملیات زمینی منجر به مرگ و آوارگی بیشتر خواهد شد.»

گریفیتس تاکید کرد که بستن گذرگاه رفح از ورود سوخت جلوگیری می‌کند و حرکت کمک‌ها و پرسنل را به داخل غزه و خارج از غزه محدود می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ