Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا از بسیج همه دوایر خدماتی و امنیتی و بهداشتی در این استان در راستای موفقیت مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.

وی در نشست خبری اعلام کرد: ناوگان وزارت تجارت برای انتقال زائران به همراه خودروهای وابسته به آستان قدس حسینی و نیز خودروهای شخصی این آمادگی را دارند تا  در چارچوب یک طرح ترافیکی فشرده، روند حمل و نقل زائران را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کربلا گفت: علاوه بر این همه نیروهای اداره راهنمایی و رانندگی و خودروهای وابسته به آن نیز در این زمینه آماده همکاری هستند. ادارات خدماتی نیز طرح های خود را در این زمینه ارائه کرده اند تا هیچ گونه کمبودی در طول برگزاری این مراسم وجود نداشته باشد.

الخطابی از تامین مایحتاج موکب ها اعم از سیلندرهای گاز و تانکر های آب خبر داد و اعلام کرد: صدها موکب چند روز پیش از برگزاری مراسم، چادرها و خیمه های خود را برپا خواهند کرد و به یک تلاش سازمانی و خدماتی عظیم نیاز هست.

استاندار کربلا با اشاره به نحوه تدوین برنامه مناسب برای پذیرش سالانه میلیون ها زائر بیان کرد: استانداری کربلا همواره برنامه های مناسبی را برای برگزاری این مراسم تدوین کرده که همه دستگاهها براساس تخصص در آن مشارکت دارند تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند و از ایجاد اخلال در اوضاع عمومی جلوگیری شود.

کد خبر 5031490

منبع: مهر

کلیدواژه: کربلا اربعین حسینی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عادی سازی روابط با اسرائیل فلسطین بحرین ایران دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»