Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:36:50 GMT

۳۹ کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۳۷۱

۳۹ کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس قزوین کشف شد

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر،  اظهار داشت: به دنبال انجام کار اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مشخص شد یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر با تهیه مقادیر قابل توجهی شیشه از مرزهای شرقی با استفاده از یک دستگاه سواری قصد انتقال آن به استان‌های غرب کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی گفت: با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، یک سوداگر مرگ در یکی از محورهای شهرستان "نائین" توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان شناسایی، دستگیر و خودرو مورد نظر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۳۹ کیلو و ۲۶۰ گرم ماده مخدر شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

حاجیان با بیان اینکه عملیات مشترک فرا استانی نمادی از رشد، بلوغ و بالا بودن سطح تعامل اطلاعاتی برای ضربه زدن به اعضای باندها و شبکه‌های مواد مخدر است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف سوخت قاچاق در بوئین زهرا

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بوئین زهرا خبر داد. 

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی یگان امداد بوئین زهرا روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بوئین زهرا-اشتهارد به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف شد و یک نفر در این رابطه دستگیر گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان، ارزش این محموله سوختی را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها مواد مخدر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر استان قزوین مواد مخدر استان قزوین اخبار کنکور بوئین زهرا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال