Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@05:13:22 GMT

ترکیب استقلال برای مسابقه حساس الاهلی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۳۸۳

ترکیب استقلال برای مسابقه حساس الاهلی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، از ساعت 18:30 دقیقه استقلال ایران در دیداری حیثیتی و سرنوشت‌ساز که تنها برد در آن می‌تواند از حذف زودهنگام استقلال از رقابت‌های آسیایی جلوگیری کند و آن‌ها را به جمع 16 تیم برتر بفرستد باید به مصاف الاهلی عربستان برود؛ مجید نامجومطلق سرمربی این تیم از ترکیب تیمش برای این دیدار رونمایی کرده است که مطابق انتظار در آن تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه دیدار گذشته آبی‌ها رخ داده و علی کریمی و ارسلان مطهری در ترکیب اولیه استقلال برای دیدار امشب قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون دیدارهای قبلی استقلال امشب هم سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود.

در خط دفاعی وریا غفوری و هرویه میلیچ در سمت راست و چپ حضور دارند و برخلاف شایعات، غفوری از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است؛ در مرکز دفاع هم نامجومطلق به سیستم دفاعی دیدار قبلی خود دست نزده و از زوج عارف غلامی و روزبه چشمی استفاده کرده است.

با توجه به اینکه استقلال نیاز به برد دارد، نامجومطلق تیمش را با ارنج 3-3-4 به میدان فرستاده تا به بار هجومی تیمش بیفزاید؛ در چنین شرایطی در خط هافبک با توجه به رسیدن علی کریمی به شرایط مطلوب، وی به ترکیب بازگشته و به عبارت بهتر کریمی به همراه مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی 3 هافبک آبی پوشان در دیدار امشب هستند تا شاهد یک مثلث هجومی خطرناک باشیم.

حضور همزمان ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم در خط حمله تغییر مهم ترکیب استقلال نسبت به دیدار گذشته است؛ 3 بازیکن گلزنی که برای بازی با الاهلی و باز کردن دروازه حریف انگیزه زیادی دارند و بی تردید می‌توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

ترکیب استقلال مقابل الاهلی:

سید حسین حسینی - روزبه چشمی - عارف غلامی - هروویه میلیچ - وریا غفوری - مسعود ریگی - علی کریمی - فرشید اسماعیلی- ارسلان مطهری - مهدی قایدی - شیخ دیاباته

روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، آرش داجلیری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، سینا خادم پور، علی دشتی، زکریا مرادی و فردین رابط حضور دارند.

هومن جعفری کد خبر: 1073373 برچسب‌ها استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا ترکیب استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!

خستگی سفر با اتوبوس قطعا از هواپیما بیشتر است و پرسپولیس در آستانه یک دیدار حساس، سفر زمینی را انتخاب کرده است.

طرفداری | پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی، فردا باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد و این دیدار برای سرخ‌ها اهمیت بالایی دارد.

پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند در آستانه این دیدار حساس به اتوبوس به اراک سفر کنند که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها