Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:53:54 GMT

کشف69هزار عدد ماسک‌ در پایانه جنوب

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۸۶۵

سرکلانتر هفتم تهران از کشف ۶۹ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک قاچاق در پایانه مسافربری جنوب تهران خبر داد. ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد با استفاده از اتوبوس‌های مسافربری محموله ماسک قاچاق را به یکی از شهرستان‌های استان مرکزی انتقال دهد، مأموران کلانتری پایانه جنوب برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد متهم قصد دارد ظهر سی ام شهریور ماه محموله را انتقال دهد، افزود: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه مأموران موفق شدند متهم را در حالی که ۲۸ کارتن بسته بندی شده را به سوی اتوبوسی حمل می‌کرد، مشاهده و تحت نظر قرار دهند.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: متهم هنگام انتقال محموله به داخل اتوبوس به همراه ۶۹ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک قاچاق دستگیر شد.

به گفته دوستعلی جلیلیان، کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند. منبع: مهر برچسب ها: کشف ، ماسک ، قاچاق ، پایانه جنوب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف ماسک قاچاق پایانه جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین