Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پایگاه نیروی دریایی شهید سید مجید راهبر در شهرستان سیریک امروز به بهره برداری رسید.

سردار سلامی افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت ۳۱ هکتار شامل ۲۰ هکتار موج شکن، پسکرانه، ساختمان و سوله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:ساخت این پایگاه دریایی از سال ۱۳۹۳ در رزمایش پیامبر اعظم (ص) با حضور سردار جعفری فرمانده وقت سپاه پاسداران آغاز شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این پایگاه با هدف اشراف کامل ورود و خروج شناور‌های فرامنطقه‌ای دریایی و هوایی، در تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان ساخته شده است.

سردار سلامی افزود: نیروی دریایی سپاه در این نقطه از ساحل تنگه هرمز، به یک پایگاه دریایی بسیار نیرومند، بنام پایگاه دریایی شهید سید مجید راهبر مجهز شده است.

او گفت:پایگاه دریایی شهید راهبر به مرور در مسیر رشد و توسعه، بلوغ و کفایت قدرت رزمی خود قرار می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:علاوه بر تجهیزات ناو گروه رزمی، تجهیزات دیگری در ابعاد شناسایی‌های هوایی نیز در اختیار پایگاه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی فرمانده کل سپاه قدرت نظامی پایگاه دریایی سپاه پاسداران دریایی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت