Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم جلیلی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۹۰۶ نفر با علائم بالینی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نتایج آزمایشات نشان داد از این تعداد، ۴۱۶۹ مورد به کروناویروس مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون ۵۵۸ نفر از این افراد فوت کردند و در حال حاضر نیز ۵۵۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۵ نفر از این افراد شرایط مساعدی ندارند و در ICU بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلیلی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر با علائم بالینی و مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نشان دهنده افزایش دو برابری مراجعات نسبت به هفته گذشته است و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا سه هفته آینده ادامه داشته باشد مگر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تبیین کرد: برای پلن A، ما ۷۰۰ تخت در سراسر استان در نظر گرفتیم که فعلا ۵۵۳ تخت بیمار دارد.

جلیلی بیان کرد: تاکنون ۱۸۵ نفر از مبتلایان به کروناویروس، پلاسما دریافت کرده‌اند که باعث تسریع روند بیماری شده است، اما راه درمان قطعی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا روند صعودی کرونا الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

مس رفسنجان و پیکان در چهارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند.

طرفداری | مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

مس رفسنجان در چهارچوب جام حذفی برابر پیکان قرار گرفت و در دیداری جذاب موفق به شکست این تیم شد.

ابتدا جلال الدین محمدی در دقیقه ۳۲ دروازه پیکان را باز کرد و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۴۸ کار را به تساوی کشاند.

این دیدار سراسر موقعیت خطرناک بود اما دروازه‌بان جوان پیکان باعث شد این دیدار بیش از این گل نداشته باشد.

محمدرضا دیناروند ۲۱ ساله با بیش از ۱۰ مهار که نیمی از آن موقعیت صد‌ در صد گلزنی بود سر راه رفسنجانی‌ها شد تا عنایتی دروازه‌بان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشد.

نکته جالب دیگر میانگین سنی پیکان در این دیدار بود که کمتر از ۲۲ سال ثبت شد.

درنهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان نویدکیا راهی مرحله بعد شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید