Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زهرا محمودی؛ سهام گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو با نماد «خگستر» امروز جز پربیننده‌ترین نمادهای معاملات بورسی بود. «خگستر» در لحظات پایانی معاملات بورسی امروز با قیمت ۵١٣ تومان و پنج درصد افت نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد. همچنین میانگین قیمت این نماد برای امروز ۵١٨ تومان بود که افتی چهار درصدی نسبت به دیروز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز جاری (دوم مهر ماه) بیش از ۴٠ هزار و ۵۰۰ معامله در نماد خگستر انجام شد و در این معاملات حدود ۶١٣ میلیون ورقه سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو بین سهامداران این نماد دست به دست شد. میانگین حجم معاملات خگستر در یک ماه اخیر ١۲۷ میلیون بوده است و حدود ۲۰ درصد معاملات امروز بود.

لازم به ذکر است امروز چهاردهمین روز متوالی بود که سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو به طور متوالی افت کرد و نسبت به پنجم شهریور ماه ٣۴ درصد از ارتفاع خود را از دست داد؛ با این وجود از نظر ارزش سه میلیارد و ١٧٧ میلیون ریال، در رتبه سوم ارزش معاملاتی پس از «خودرو» و «خساپا» قرار دارد.

در خصوص خرید و فروش سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو باید گفت اشخاص حقوقی توجهی به این نماد نداشتند. در بخش خرید اشخاص حقیقی حدود ۶١٢ میلیون سهم (٩٩.۷ درصد از معاملات خرید) و اشخاص حقوقی یک میلیون سهم (٠.۳ درصد) خریدند. در طرف مقابل، اشخاص حقیقی حدود ۶١٣ میلیون سهم (٩٩.٩ درصد از معاملات فروش) و اشخاص حقوقی ٢٧۶ هزار سهم (٠.۱ درصد) فروختند.

پربیننده ترین سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صف‌های فروش نفس‌گیرتر از دیروز می‌شوند چرا فضای تحلیلی بازار سرمایه تخریب شد؟ کدام بازار مالی در شهریورماه سود‌ده‌تر بود؟/ افت ۹.۲درصدی بورس پیشنهاداتی برای خروج بورس از بحران نمای پایانی بازار سهام/ ارزش معاملات از ۱۳هزار میلیارد تومان عبور کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو بورس بازار سرمایه خگستر بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سرمایه گذاری سهام گسترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای ملت پس از ارزیابی‌های لازم ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را اصلاح کردند.

همچنین نمایندگان در ادامه موادی از این طرح که شامل ماده 6 و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده 2 (الف) مواد 46 تا 51 فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و  فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد 46 تا 80 به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بندهای (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده 3 اصلاح شد، همچنین بندهای (خ) و (ت) ماده 3 تبصره (4) و ماده 5 اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده 7 موضوع اصلاح ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

همچنین در این جلسه بند (ب) ماده 7 و تبصره آن از سوی نمایندگان اصلاح شد و یک سند به عنوان بند (پ) و 3 تبصره به عنوان یک تا 3 به این ماده الحاق شده است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود