Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@18:59:48 GMT

جایزه صلح نوبل بی بی سی برای صدام حسین!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۷۵۴

به گزارش جام نیوز، با فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بنگاه خبرپراکنی بریتانیا، با انتشار مستند با عنوان «کودتای خزنده»، سعی دارد تا اختلاف سلیقه میان فرماندهان سپاه را به اختلافات سیاسی تسری داده و عملا آنها را مخالف سیاست های کلی نظام جموری اسلامی در جنگ با عراق معرفی کند.

 

اقدامات تفرقه افکنانه بی بی سی فارسی در سالروز حمله عراق به مرزهای ایران، با واکنش گسترده کارشناسان رسانه و فعالان فضای مجازی همراه شده است که در ادامه به نظر مخاطبان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بی بی سی فارسی دفاع مقدس جام نیوز بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تفاوت رویداد امسال نسبت به سال گذشته برگزاری همزمان آن در سطح استانی و ملی است که برای این مهم به فرمانداران شهرستان‌های استان قزوین نیز تاکید کردیم که روی این مهم تاکید داشته باشند.

وی با بیان اینکه این رویداد جایزه جوانی جمعیت یک رویداد فرهنگی اجتماعی شناخته می‌شود، اضافه کرد: این رویداد برابر ماده ۱۹ قانون جمعیت که به توسعه رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی تاکید دارد، سالانه یک مرتبه در هفته جمعیت برگزار می‌شود.

علیخانی به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره کرد و گفت: رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان فعال بوده که علاقه مندان می‌توانند در این بخش‌های ثبت نام کنند.

به گفته این مسئول، با هدف بهره مندی از تمامی افراد جامعه هدف در جایزه جوانی جمعیت تلاش شده تا این رویداد بتواند به شناسایی فعالان این عرصه در روستا‌ها نیز اقدام کند که انتظار داریم با مشارکت گسترده‌ای از سوی مردم استان قزوین همراه باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: ثبت نام رویداد از امروز ۶ اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نامه در سطح استانی به آدرس banovan-qz.ir و برای ثبت نام در سطح ملی به آدرس jameyat.ir مراجعه کنند.

رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم