Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز چهارشنبه در شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، افزود: سازمان دو وظیفه مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را بر عهده دارد که در ارائه خدمت به مردم لازم و ملزوم یکدیگرند و یکی بدون دیگری معنایی ندارد.  
وی اضافه کرد: بخش حمل و نقل جاده‌ای با زندگی مردم ارتباط دارد و اگر مسافری یا کالایی به موقع جابه جا نشود مردم آسیب می‌بینند، از این رو با جدیت در جهت رفع چالش‌ها و نیازهای این بخش در تلاش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حسن نیا با اشاره به سهم ۹۲ درصدی جاده در حمل و نقل بار و مسافر در کشور، اضافه کرد: با وجود همه پیشرفت‌ها در صنعت هواپیمایی و راه آهن، همچنان سهم جاده بالاتر از سفرهای هوایی و ریلی است و در حال حاضر هم هیچ جایگزین دیگری در کوتاه مدت ندارد.  
وی اظهار داشت: همین نقش پراهمیت جاده، ارتقای کمی و کیفی در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری را ضروری می‌کند و باید برای ارتقای آنها در هر دو زمینه تلاش شود.  
حسن نیا گفت: شرکت، راننده و صاحب بار سه عنصر مهم در حمل و نقل جاده‌ای هستند که اگر سهم هر کدام به درستی انجام شود و از حقوق خود بهره‌مند گردند، بیشترین بهره وری را خواهند داشت.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با شیوع کرونا، یکی از مشاغلی که سخت تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت، بخش حمل و نقل بود که به منظور جبران این خسارت تلاش‌ها و پیگیری‌هایی انجام شد و امیدواریم با اقدامات دولت و مجلس بتوانیم این ضرر را به حداقل برسانیم.  
حسن نیا همچنین به جایگاه مناسب استان قزوین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و افزود:این استان هم در حوزه نگهداری راه‌ها و هم در بخش حمل و نقل جاده‌ای از استان‌های سرآمد و موفق کشور بوده و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و ظرفیت‌های ویژه در بحث تولیدات صنعتی و کشاورزی دارای جایگاه بسیار مهمی است.
دیدار با استاندار قزوین، دیدار و گفت و گو با روسای انجمن‌ها و اصناف حمل و نقل جاده‌ای و بازدید از کارخانه قیر و طرح اجرای عملیات آسفالت میکروسرفیسینگ در آزادراه قزوین - کرج و افتتاح سوله ماشین آلات راهدارخانه کنار گذر آزادراه قزوین - زنجان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه حسن نیا به استان قزوین بود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور وزارت راه و شهرسازی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور وزارت راه و شهرسازی استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور وزارت راه و شهرسازی استان قزوین اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین حسن نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است