Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@00:02:21 GMT

سیستم 3-3-4 اجباری استقلال شگفت انگیز شد!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۱۶۳

سیستمی که استقلال در بازی با الاهلی از آن استفاده کرد اجباری اما شگفت انگیز بود.

مجید نامجو مطلق با سیستم 3-3-4 توانست بهترین نمایش استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند.

به گزارش طرفداری، استقلال امشب در شرایطی روبروی الاهلی عربستان قرار گرفت که مجید نامجو مطلق مجبور بود از سیستم 3-3-4 استفاده کند چرا که آرش رضاوند محروم بود و داریوش شجاعیان هنوز اجازه بازی اش صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

با این شرایط مجید نامجو مطلق مجبور شد از مثلث ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته در خط حمله استفاده کند. سیستمی که باعث شد بهترین نمایش استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

در این بازی مهدی قائدی یک گل زد و یک پاس گل داد، شیخ دیاباته دو گل زد که یکی از آن ها آفساید اعلام شد و ارسلان مطهری هم یک گل آفساید زد و در مجموع نمایش خوبی داشت.

با توجه به نمایش عالی بازیکنان استقلال در بازی امشب بعید نیست مجید نامجو مطلق تصمیم بگیرد در بازی های بعدی هم از سیستم 3-3-4 استفاده کند.

استقلال امشب با پیروزی 3 بر 0 برابر الاهلی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا منتظر تعیین صدرنشین گروه B است تا آبی ها حریف خود را بشناسد.

 

همچنین بخوانید:

مهدی قائدی به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الاهلی انتخاب شد

استقلال 3-0 الاهلی عربستان / استقلال، قدرتمندانه صعود کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجید نامجو مطلق سیستم 3 3 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز