Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی تصویب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، تامین قسمتی از منابع مالی مورد نیاز پروژه راه‌آهن بیرجند، اصلاح بند «ب» بخش هشتم نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و تمدید مهلت صدور اولین سند پوشش ارزی برای فاز 2 طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشودگی وجه التزام تاخیر بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه در بخش کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و پس از بحث و بررسی به  تصویب رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات دولت صندوق توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش