Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در جلسه ستاد مقابله با بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار باشد تا در آینده حضور دانش آموزان را داشته باشیم از الان باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه شاد و کانال‌های مدارس در حال برگزاری است و حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس  ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بیان کرد: تدریس دانش آموزان در اختیار مدیران آموزشی قرار دارد و اگر دبیر و یا آموزگار شرایط تدریس در منزل را داشته باشد این اقدام انجام می‌شود و در غیر این صورت با رعایت موارد بهداشتی از امکانات مدرسه برای ارائه آموزش استفاده کند.

شیخ‌الاسلام بابیان اینکه مجموعه آموزش‌وپرورش استان قم دارای 270 هزار دانش‌آموز در 1400 واحد آموزشی است، افزود: اگر همکاران به کمک آموزش‌وپرورش نیایند با مشکل روبرو می‌شویم ولی تا این لحظه خدمات آموزشی به‌خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در دوهفته‌ای که دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کردند بیش از 90 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد، همه همکاران ما در حال آماده‌باش هستند و رصد آموزشی لحظه‌به‌لحظه انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم ادامه داد: روزهای نخست حضور دانش آموزان در فضای مجازی باقوت و قدرت نبود، دیروز امروز برنامه شاد به خاطر کندی اینترنت با مشکل روبرو شد که این موضوع به مخابرات اعلام شد.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: سرورهای ما در سطح وزارت خانه مشکل ندارد و تقویت‌شده است، در استان قم سرورهای آموزش‌وپرورش در دو روز گذشته تقویت‌شده است و رقم بسیار سنگینی برای خرید سرور جدید هزینه کردیم.

پربیننده ترین طرح نهایی نظام رتبه‌بندی معلمان انتقاد یک نماینده از وضعیت معیشتی فرهنگیان اعلام زمان انتخاب رشته کنکور۹۹ پاسخنامه رتبه‌های زیر ۱۰۰هزار کنکور ۹۹منتشر شد جرائم رانندگی نصف می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی بازگشایی مدارس اخبار فرهنگیان مدارس خوزستان ویروس کرونا شبکه شاد اپلیکیشن شاد سامانه شاد اخبار بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید آخرین وضعیت بازگشایی مدارس باز شدن مدارس بازگشایی مدارس تهران لباس فرم مدارس شاد مدارس اخبار مدارس بازگشایی مدارس ابتدایی زمان بازگشایی مدارس شروع مدارس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت حضور دانش آموزان دانش آموزان آموزش وپرورش استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت از وجود ۱۴مدرسۀ تخریبی در شهرها و مدارس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، امین امینی‌پویا، صبح امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: فضای آموزشی در این شهرستان سال‌ها است که فرسوده و ناایمن است.

او با اشاره به وجود 34هزار نفر فرهنگی و دانش‌آموز در کوهدشت، اضافه کرد: خبرنگاران باید خیرّان را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و نوسازی مدارس ترغیب کنند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با اعلام اینکه برخی از مدارس این شهرستان زیبندۀ دانش‌آموزان و معلمان نیست، تأکید کرد: امکانات و سرانۀ آموزش‌وپرورش جوابگوی نوسازی مدارس نیست.

احداث 216 مدرسه در مناطق محروم لرستان

امینی‌پویا با بیان ضرورت استفاده از مشارکت خیّران در ساخت و گسترش فضاهای آموزشی کوهدشت، یادآور شد: انتظار داریم که خیرّان در ساخت و تعمیر مدارس این شهرستان مشارکت بیشتری داشته باشند.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم دربارۀ تعداد مدارس تخریبی در کوهدشت، اعلام کرد: 14مدرسه در شهرها و مدارس این شهرستان تخریبی است و باید نوسازی شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت خاطرنشان کرد: مدرسۀ پسرانۀ راهنمایی شاهد و مدرسۀ دخترانۀ معرفت ر تازه‌آباد در داخل این شهر ناایمن شناخته شده‌است و این مدارس باید هرچه سریع‌تر نوسازی شود.

امینی‌پویا با بیان اینکه بین 600 تا 800میلیون تومان اعتبار برای ساخت مدارس یک‌کلاسه نیاز است، گفت: حداقل یک‌میلیارد و 200میلیون تومان برای ساخت مدارس دوکلاسه نیاز است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با ذکر اینکه این شهرستان فاقد خانۀ رفاهی فرهنگیان است، مطرح کرد: مسئولان باید برای نوسازی مدارس کوهدشت پای‌کار بیایند.

او اعلام کرد: ما در حال تلاش برای رفع مشکل اداری درمانگاه فرهنگیان کوهدشت هستیم و این درمگاه طی روزهای آینده افتتاح می‌شود.

امینی‌پویا در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در ارتباط با وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس در کوهدشت، بیان کرد: 2میلیارد و 500میلیون تومان اعتبار برای گرمایش مدارس این شهرستان هزینه کرده‌ایم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم دربارۀ تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دور نخست کنکور، اذعان کرد: حدود 3هزار و 600نفر در تمام مقاطع تحصیلی در کنکور اردیبهشت‌ماه 1403شرکت کردند.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است