Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص خروج سرمایه از بورس، خرید تضمینی گتدم و صدور کارت بازرگانی در خبرگزاری میزان منتشر شد.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص خروج سرمایه از بورس، خرید تضمینی گتدم و صدور کارت بازرگانی در خبرگزاری میزان منتشر شد.

راهکار‌های خروج بازار سرمایه از بحران/ حمایت‌های عملی عامل بازگشت بازار/ سهامداران در انتظار چشم‌انداز مثبت

کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است مردم نباید با این دید وارد بازار سرمایه شوند که در یک مقطع کوتاهی با سود‌های بالا از این بازار خارج خواهند شد؛ در حال حاضر که بخش عمده‌ای از مردم وارد بازار سرمایه شدند باید راهکار‌هایی اندیشیده شود که در این بازار ماندگار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش یک نماینده مجلس به تعیین قیمت ۴ هزار تومانی خرید تضمینی گندم

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه هر کیلو گندم وارداتی برای دولت هفت هزار تومان است گفت: قرار بود قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زارعی جدید حداقل چهار هزار و پانصد تومان باشد.

جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یکبار مصرف با راه اندازی سامانه جدید

سرپرست وزارت صمت گفت: با راه اندازی سامانه جدید صدور کارت بازرگانی از این پس کارت بازرگانی یکبار مصرف صادر نخواهد شد.

مهلت پرداخت وام کمک ودیعه مسکن و کسب وکار‌های آسیب دیده از کرونا تمدید شد

مهلت پرداخت وام‌های ودیعه اجاره مسکن، مشاغل و کسب‌وکار‌ها و حوزه‌های حمل‌ونقل آسیب‌دیده از کرونا از سوی بانک مرکزی تمدید شد.

شروع پرواز‌های هفتگی"هما" به آلمان از ۱۲ مهرماه

پس از وقفه چند ماهه، پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه فرانکفورت از ۱۲ مهرماه امسال آغاز می‌شود.

تحقق ۹۹ درصدی برداشت تکلیفی گاز از پارس جنوبی

معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس از تحقق ۹۹ درصدی برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی براساس برنامه تکلیفی وزارت نفت خبر داد.

توسعه روابط دو کشور ایران و افغانستان در امور زیربنایی برق

طی سفر معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو بر توسعه روابط دو کشور ایران و افغانستان در امور زیربنایی برق تاکید شد.

بیشتر بخوانید: گشایش تحریمی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان/تولید ۸.۵ میلیون بشکه نفت در سال ۱۴۰۴/سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می شود

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران صدور کارت بازرگانی خبرگزاری میزان بازار سرمایه خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان

به گزارش خبرنگار مهر، علیقلی ایمانی، مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور و دبیر خانه کشاورز استان گلستان با توجه به بارش‌ها در استان‌های مختلف کشور به کشاورزان توصیه کرد و به مهر گفت: با توجه به بارندگی در برخی مناطق و دمای بالا، فضایی برای آفات گندم از جمله زنگ زرد، لکه سفید، سن زدگی و.... به وجود آمده که ضروری می‌کند کشاورزان رصد دائمی از مزارع داشته باشند.

وی افزود: در برخی مناطق با وجود اطلاع رسانی کشاورزان غفلت کردند و خسارت‌هایی به مزارع گندم وارد شد. اما بیشتر گندم کاران اگر چه سموم به اندازه کافی وجود نداشت به هر ترتیبی سمپاشی را انجام داده و از خسارت‌های سنگین‌تر جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش آگاهی و هشدارهایی که داده شد تقریباً در بسیاری از استان‌ها زنگ زرد و سایر آفات مهار شده است.

وی تاکید کرد: رصد مزارع با دقت بیشتر انجام شود زیرا در حال حاضر در بیشتر استان‌های کشور شاهد بارش هستیم و پس از آن با رطوبت و گرما هوا رو به رو خواهیم بود که فضای مناسبی برای رشد آفات است.

پیش‌بینی میزان تولید

ایمانی در ادامه سخنان خود به خرید تضمینی گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: سال گذشته کل تولید حدود ۱۳ میلیون تن بود که بیش از ۱۰ میلیون تن خرید تضمینی انجام شد. پیش بینی می‌شود امسال با افزایش تولید خرید تضمینی این محصول استراتژیک به حدود ۱۱ میلیون تن برسد.

وی گفت: اگر عوامل غیرمترقبه طبیعی مهار شود امکان تولید ۱۳ میلیون تن گندم در کشور وجود دارد.

مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور یادآور شد: گندمزارهای استان‌های شمالی با توجه به خشکسالی و رطوبت هوا و افزایش دما شرایط مساعدتری برای بروز آفات دارند. همچنین بارش در ۱۵ استان کشور بالا بوده و این باعث می‌شود تا گندم کاران دقت بیشتری به مزارع خود داشته باشند.

دل‌نگرانی گندم‌کاران

ایمانی با اشاره به نگرانی گندم کاران درباره خرید تضمینی محصولاتشان عنوان کرد: یکی از دغدغه کشاورزان مربوط به مطالبات بوده و امیدوارند امسال پرداخت مطالبات کشاورزان همچون سال قبل با دیرکرد چند ماهه انجام نشود.

وی درباره قیمت خرید تضمینی گندم هم گفت: امسال خرید تضمینی گندم هر کیلو گرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و خرید تضمینی گندم دوروم هم که در صنایع غذایی مانند ماکارونی مورد استفاده قرار می‌گیرد ۱۸ هزار تومان است.

کد خبر 6096924 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم