Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شبکه خبری اسکای‌نیوز گزارش داده دولت آمریکا معافیت عراق از تحریم‌ها برای خرید گاز از ایران را به مدت ۶۰ روز دیگر تمدید کرده است.

پایگاه Iraq Oil Report هم ضمن تأیید این خبر نوشته دولت آمریکا بازه زمانی معافیت عراق از تحریم‌ها علیه ایران را کوتاه‌تر کرده که نشانه‌ای از تداوم تنش‌ها میان بغداد و واشنگتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد عراقی گفت مجوز این معافیت ۶۰ روزه سه‌شنبه توسط «مایک پامپئو»، وزیر  خارجه آمریکا صادر شده است.

هنگامی که مصطفی الکاظمی به عنوان نخست‌وزیر عراق انتخاب شد آمریکا برای عراق معافیت ۱۲۰ روزه از تحریم‌های ایران صادر کرد.

دولت آمریکا روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد در راستای حمایت از «دولت جدید عراق»، با صدور مجوزی ۱۲۰ روزه، واردات برق از ایران را برای عراق مجاز می‌کند.

دولت آمریکا قبل‌تر از آن در ماه مارس معافیت تحریمی عراق برای خرید برق و گاز از ایران و همچنین انجام تراکنشهای مالی مربوط به آن را به مدت ۳۰ روز تمدیده کرده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق ایران مصطفی الکاظمی ایران تحریم ها علیه ایران دولت آمریکا عراق مصطفی الکاظمی دولت آمریکا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه روز معلم و استاد با حضور حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اردو فرهنگی و تفریحی باحضور اساتید، کادر و خانواده ها در روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد با برنامه های متنوع از جمله؛ بازدید از جنگل های حرا با آلاچیق شناور،اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ،دورهمی و خاطره گویی، خیر مقدم و تبریک این روز توسط مدیر مدرسه؛از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

لازم به ذکر است برپایی سفره شام و تقدیر از اساتید توسط امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم و اهدای هدایایی به رسم یادبود، پایان بخش برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود