Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ و سویا در حالی برگزار کننده سوپرجام اروپا هستند که هر کدام پیش از این فقط یک بار فاتح این جام شده اند.

بایرن مونیخ و سویا فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار کننده سوپرجام اروپا در سال 2020 خواهند بود. بایرن مونیخ با سابقه شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سویا با سابقه شش قهرمانی در لیگ اروپا برگزار کننده دیداری جذاب خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان پنجشنبه، 3 مهر 1399 | 24 سپتامبر 2020 22:30 به وقت تهران

استادیوم پوشکاش آرنا، بوداپست

داوران بازی داور کمک داوران داور چهارم آنتونی تیلور (انگلیس) گری بسویک (انگلیس) آدام نون (انگلیس) اورل گرینفلد (رژیم صهیونیستی) بررسی وضعیت دو تیم بایرن مونیخ و سویا

بایرن مونیخ به عنوان بهترین و پرافتخارترین تیم فصل گذشته اروپا قدم به این مسابقه می گذارد. شاگردان فلیک موفق به کسب یک سه گانه تاریخی شدند تا بایرن مونیخ به دومین تیمی بدل شود که دو بار فاتح سه گانه می شود. بایرن مونیخ اولین تیمی بود که موفق به کسب برد در تمامی دیدارهایش در لیگ قهرمانان اروپا در راه قهرمانی شد. بایرن مونیخ فصل جدید را نیز با یک پیروزی مقتدرانه 8-0 مقابل شالکه آغاز کرد، تا نشان دهد عزم خود را برای افتخارآفرینی های مجدد جزم کرده است.

عملکرد بایرن مونیخ در فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده 11 11 0 0 43 8

سویا به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ اروپا موفق شد ششمین قهرمانی اش را در این رقابت ها نیز از آن خود نماید تا نشان دهد در این رقابت ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. سویا هنوز در فصل 2020/21 در مسابقه ای رسمی به میدان نرفته و نمی توان عیار این تیم را با وجود جدایی دو ستاره اش یعنی سرخیو رگیلون و اور بانگا سنجید.

عملکرد سویا در فصل 2019/20 لیگ اروپا بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده 12 9 2 1 23 7 ترکیب احتمالی بایرن مونیخ در سوپرجام اروپا (1-3-2-4)

مانوئل نویر؛ لوکاس هرناندز، ژروم بواتنگ، داوید آلابا، آلفونسو دیویس؛ لئون گورتسکا، یاشوا کیمیش؛ لروی سانه، توماس مولر، سرژ گنابری؛ روبرت لواندوفسکی

غایبین: کینگزلی کومان (عدم آمادگی)، تانگی کواسی (مصدومیت)

ورودی های بایرن مونیخ در تابستان: الکساندر نوبل، تانگی کواسی، لروی سانه

ترکیب احتمالی سویا در سوپرجام اروپا (3-3-4)

یاسین بونو؛ ژول کونده، دیگو کارلوس، سرخیو اسکودرو، خسوس ناواس؛ ایوان راکیتیچ، فرناندو، جوردن ورتو؛ سوسو، لوکاس اوکامپوس، یوسف ان نصیری

ورودی های سویا در تابستان: ایوان راکیتیچ، مارکوس آکونیا، اسکار رودریگز

بازی های رودرروی بایرن مونیخ و سویا

 بایرن مونیخ و سویا تاکنون فقط دو بار به صورت رسمی باهم بازی کرده اند که حاصل آن یک برد برای بایرن مونیخ و یک مساوی بوده است. در مرحله یک چهارم نهایی فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ موفق شد در دیدار رفت با نتیجه 2-1 پیروز شود و دیدار برگشت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تاریخ نتیجه گلزنان 3 آوریل 2018 سویا 1-2 بایرن مونیخ پابلو سارابیا (31) - خسوس ناواس (37 گل به خودی)، تیاگو آلکانتارا (68) 11 آوریل 2018 بایرن مونیخ 0-0 سویا - سوابق حضور بایرن مونیخ و سویا در فینال های اروپایی

بایرن مونیخ در کنار یوونتوس، آژاکس، چلسی و منچستریونایتد یکی از پنج باشگاهی است که فاتح هر سه جام معتبر اروپایی (جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا، جام یوفا/لیگ اروپا و جام در جام اروپا) شده است. هر پنج باشگاه مذکور حداقل یک بار قهرمانی در سوپرجام اروپا را نیز تجربه کرده اند. در مجموع بایرن مونیخ 9 قهرمانی اروپایی (6 جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا، 1 جام یوفا، 1 جام در جام اروپا و 1 سوپرجام اروپا) در کارنامه دارد.

بایرن مونیخ در 4 دیدار گذشته اش در لیگ اروپا، فقط یک بار در سال 2013 و تحت هدایت پپ گواردیولا قهرمان سوپرجام اروپا شد و سه بار مغلوب دیناموکیف، اندرلخت و لیورپول شده است.

فینال های اروپایی بایرن مونیخ سال جام نتیجه 1967 جام در جام اروپا بایرن مونیخ 1-0 گلاسکو رنجرز 1974 جام باشگاه های اروپا بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید 1975 جام باشگاه های اروپا بایرن مونیخ 2-0 لیدز یونایتد 1975 سوپرجام اروپا دینامو کیف 3-0 بایرن مونیخ 1976 جام باشگاه های اروپا بایرن مونیخ 1-0 سنت اتین 1976 سوپرجام اروپا اندرلخت 5-3 بایرن مونیخ 1982 جام باشگاه های اروپا استون ویلا 1-0 بایرن مونیخ 1987 جام باشگاه های اروپا پورتو 2-1 بایرن مونیخ 1996 جام یوفا بایرن مونیخ 2-0 بوردو
بوردو 1-3 بایرن مونیخ 1999 لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد 2-1 بایرن مونیخ 2001 لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ 1(5)-(4)1 والنسیا 2001 سوپرجام اروپا لیورپول 3-2 بایرن مونیخ 2010 لیگ قهرمانان اروپا اینتر 2-0 بایرن مونیخ 2012 لیگ قهرمانان اروپا چلسی 1(4)-(3)1 بایرن مونیخ 2013 لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ 2-1 دورتموند 2013 سوپرجام اروپا بایرن مونیخ 2(5)-(4)2 چلسی 2020 لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ 1-0 پاری سن ژرمن

سویا فقط سابقه قهرمانی در جام یوفا/لیگ اروپا و همچنین سوپرجام اروپا را دارد. شش قهرمانی در جام یوفا/لیگ اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا حاصل تلاش تیمی است که فقط یک بار فاتح لالیگا شده است.

سویا در 5 دیدار گذشته اش در سوپرجام اروپا، فقط یک بار در سال 2006 و با برد 3-0 مقابل بارسلونا موفق به قهرمانی شده و چهار بار مغلوب تیم های میلان، رئال مادرید (2 بار) و بارسلونا شده است.

فینال های اروپایی سویا سال جام نتیجه 2006 جام یوفا سویا 4-0 میدلزبرو 2006 سوپرجام اروپا سویا 3-0 بارسلونا 2007 جام یوفا سویا 2(3)-(1)2 اسپانیول 2007 سوپرجام اروپا میلان 3-1 سویا 2014 لیگ اروپا سویا 0(4)-(2)0 بنفیکا 2014 سوپرجام اروپا رئال مادرید 2-0 سویا 2015 لیگ اروپا سویا 3-2 دنیپرو 2015 سوپرجام اروپا بارسلونا 5-4 سویا 2016 لیگ اروپا سویا 3-1 لیورپول 2016 سوپرجام اروپا رئال مادرید 3-2 سویا 2020 لیگ اروپا سویا 3-2 اینتر نکات آماری بازی این سومین بازی رسمی دو تیم است. در دو بازی قبلی یک برد سهم بایرن مونیخ بوده و یک دیدار نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. این اولین تقابل جولن لوپتگی و هانسی فلیک است. بایرن مونیخ موفق به کسب 22 برد متوالی در تمامی رقابت ها شده و قصد دارد آمارش را بهبود بخشد. از میان بازیکنان بایرن مونیخ، مانوئل نویر، ژروم بواتنگ، داوید آلابا، خاوی مارتینز و توماس مولر و از میان بازیکنان سویا، خسوس ناواس سابقه قهرمانی در سوپرجام اروپا را دارا هستند. هر یک از دو تیم بایرن مونیخ و سویا یک بار فاتح سوپرجام اروپا شده اند و فرصت دارند برای دومین بار قهرمانی در این رقابت را تجربه کنند. پیش بینی هو اسکورد از نتیجه سوپرجام اروپا پیش بینی هو اسکورد از نتیجه سوپرجام اروپا 3 - 1

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم