Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-عضو تیم ملی بوکس ایران گفت: در تمرینات حضور پیدا کردم تا ضمن حفظ آمادگی خودم به المپین‌های بوکس هم کمک کنم.

امید احمدی‌صفا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حضور در اردوی تیم ملی بوکس ایران اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که تمرینات تیم ملی شروع شد و پس از اینکه مسئولان فدراسیون مجور حضور دو حریف تمرینی در اردو‌ها را گرفتند، من هم در تمرینات حضور یافتم تا ضمن حفظ آمادگی خودم به المپین‌های بوکس هم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو هفته تمرین خوب را پشت سر گذاشتیم تنها در دو روز آخر به دلیل فوت مادر علیرضا استکی از نظر روحی شرایط خوبی نداشتیم و تمام بچه‌ها و کادرفنی ناراحت بودند.

بوکسور سبک‌وزن کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی بوکس کاملا شرایط حضور در اردو‌ها را در اوزان مختلف توضیح داده و تمام بوکسور‌های مدعی توجیه هستند که شرط حضور در ترکیب تیم چه چیز‌هایی است. من مانند همیشه آماده هستم و برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم.

وی درباره اینکه چه نظری در خصوص رقببانش در وزن ۵۲ کیلوگرم دارد، تصریح کرد: چند نفر از بهترین دوستان من قرار است در این وزن حضور پیدا کنند که از بهترین بوکسور‌های کشورمان هم محسوب می‌شوند. هرچقدر مدعیان اوزان مختلف بیشتر باشند، سطح بوکسور‌ها بالاتر می‌رود و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم.

احمدی صفا در پایان خاطرنشان کرد: آنقدر انگیزه دارم که مطمئن هستم در صورت حضور در رقابت‌های پاریس هیچ حریفی جلودارم نخواهد بود. خودم را روی رینگ توکیو تصور کرده‌ام و شک نکنید در بدترین حالت تعداد المپین‌های بوکس به سه نفر افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی بوکس عزادار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: امید احمدی صفا تیم ملی بوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران امید احمدی صفا تیم ملی بوکس تیم ملی بوکس احمدی صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت