Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مجموعه اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما با تو سربلندیم» در قالب کتاب‌های پروانه توسط «به نشر» انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد. خبرگزاری میزان - مجموعه اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما با تو سربلندیم» در قالب کتاب‌های پروانه توسط «به نشر» انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر ۱۸ قطعه شعر به کوشش حامد محقق و بابک نیک طلب گردآوری و چاپ شده است.   خبر‌های سرخ از منیره هاشمی، در قصه‌ها از مریم زارعی، رسم خوبی از مرضیه تاجری، او همیشه هست از حامد محقق، مانند تو مرد می‌شوم من از اسماعیل صوفی نژاد، چراغ آسمان از محبوبه صمصام شریعت، سردار دل‌ها از طاهره اکرمی، در راه تو از سمیه قبادی، جاری‌تر از رود از دادیار حامدی، غیرت همیشه برجاست از اکرام السادات هاشمی پور، آفتاب تاریخ از طیبه شامانی طناز، تو لبخند درختی از مهدی طراوتی توانا، شوق از محمد عزیزی نسیم و شعر‌های آیه‌ی شهادت، حال و هوای آسمانی، حاج قاسم، سهم آسمان، صبح جمعه از سمیه تورجی اشعار این مجموعه را شامل می‌شوند. بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات به نشر اینجا کلیک کنید «ما با تو سربلندیم» با تصویرگری وحید خاتمی و طراح گرافیک سعید دین پناه در ۴۲ صفحه قطع وزیری بیاضی و با قیمت ۲۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.   در یکی از این اشعار می‌خوانیم: تو ما را بی سپر نگذار، سردار بدون بال و پر نگذار، سردار از آن حال و هوای آسمانی زمین را بی خبر نگذار، سردار   برای تهیه این اثر می‌توانید به فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در سراسر کشور و یا سایت Behnashr.com مراجعه نمایید.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متولد۲۰ اسفند ۱۳۳۵ و از از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش ایالات متحده وی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد شهید کرد. برخی از رسانه‌ها مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی را شلوغ‌ترین مراسم تشییع پس از تشییع امام خمینی (ره) برشمردند.    انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات به نشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات به نشر شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان