Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:36:28 GMT

مقایسه خودرو ام وی ام X55 و بیسو T3

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۶۵۰

مقایسه خودرو ام وی ام X55 و بیسو T3

به گزارش افکارنیوز، در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو ام وی ام X۵۵ و بیسو T۳ از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت.
خودرو ام وی ام X55 و بیسو T۳ ساخت کشور چین هستند که با موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می‌شوند و به ترتیب با موتور ۱۴۹۸ و ۱۲۹۸ سی سی طراحی شده اند. حداکثر قدرت ام وی ام X۵۵ به ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و خودرو  بیسو T ۳ به ۱۳۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعبه دنده خودرو ام وی ام X۵۵ شش سرعته و دوکلاچ عرضه می‌شود و جعبه دنده رقیب چینی به صورت CVT تولید می‌شود.   خودرو ام وی ام موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و نسبت به بیسو T۳  از مصرف سوخت کمتری برخودار است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو ام وی ام X۵۵ می‌توان به سیستم ترمز پارک برقی – سیستم Auto Hold – قابلیت کنترل خودرو از طریق ساعت هوشمند – روکش چرمی صندلی‌ها – سانروف دو حالته – دوربین ۳۶۰ درجه – دوربین داینامیک حساس به زاویه خطوط فرمان – سنسور پارک عقب – کروز کنترل – سیستم رانندگی اقتصادی Eco-Sport Mode – فرمان برقی – سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS – آینه‌های جمع شونده برقی – چراغ مخصوص روز – سیستم ورود بدون کلید – تهویه برقی اشاره کرد.  

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیسو T۳ ام وی ام X55 ام وی ام خودرو خودرو ام وی ام ام وی ام X55 بیسو T۳ خودرو ام وی ام ام وی ام X۵۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران