Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد مراکشی که خود را فردی پرشور و عاشق دنیای کشاورزی معرفی می‌کند، تأیید کرد که وزن کدو تنبل غول پیکری که او کاشته ۳۴۱ کیلوگرم است و این بزرگترین کدو تنبل در لبنان و منطقه است.  این اولین کدو تنبل غول پیکری نیست که برداشت شده است، سال گذشته او نیز موفق به بدست آوردن کدو تنبل بزرگی شد اما این بار وزن این کدو سه برابر دفعه قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راز او برای رسیدن به این کدو های غول پیکر استفاده از کود‌های آلی است، اما در روش مراقبت‌های کشاورزی راز خاص خود را دارد، که آن را برای خود نگه می‌دارد.

در ادامه تصویر منتشر شده از این مرد مراکشی در کنار کدو تنبل غول پیکرش را مشاهده می‌کنید:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کدو تنبل مراکش پارسی خبر کدو تنبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس  جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت:  در راستای اصلاح و ترویج الگوی کشت در باغات استان ، بیش از ۱۵ هکتار درختچه گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه کاشته شده است.

  خسرو شهبازی در بازدید از باغات گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه ، افزود: با توجه به نیاز آبی گل محمدی ( حداکثر چهار هزار مترمکعب در  هکتار) و نیز بسیار مقاوم بودن به شرایط کم آبی و مدیریت بهینه و صرفه جویی در آب کشاورزی همچنین مقاومت بالای آن به سرما و نیز  کم توقع بودن آن نسبت به حاصلخیزی خاک  کاشت درختچه های گل محمدی در اراضی شیب‌دار این منطقه پیشنهاد می شود.

وی اضافه کرد: کاشت ارقام مرغوب گل محمدی از لحاظ استخراج روغن گل محمدی ( اسانس) و گلاب گیری ، کاشت صحیح این باغات ، استفاده مناسب از کود های پایه و حیوانی ، استفاده از نوار تیپ ، و رعایت اصول صحیح کاشت جهت رسیدن به محصول مرغوب و بازدهی اقتصادی بسیار مهم است.

شهبازی ادامه داد: باغداران منطقه به دلیل عدم آشنایی با این محصول باغی و مزایای آن چندان راغب به کاشت این محصول نبوده و بایستی اقدامات ترویجی و آموزشی برای باغداران انجام گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان جهت آموزش، اقدام به  کاشت صحیح و اصولی چند نهال گل محمدی در دهستان مرگور کردند.

 

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!