Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیش از این، متولیان ورزش در هفته دولت ۱۷۵ طرح نیمه‌تمام ورزشی را افتتاح کردند و فردا در استان‌های مختلف کشور، دیگر طرح‌های نیمه تمام را به بهره برداری می‌رسانند تا پرونده چند طرح‌های نیمه تمام با قدمت چند ساله را ببندند.

طرح های که بیش از یک دهه و حتی بیشتر ناتمام رها و به سن فرسودگی آن هم افزوده شده بود اما این دولت در نبود اعتبارات کافی و حجم انبوهی از این طرح‌ها توانست آثار ماندگاری را در حوزه ورزش به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل سالن ۶هزار نفری سنندج در سن ۱۵ سالگی

این سالن در سال ۸۴ احداث شده است  که مساحت کل آن ۲۴ هزار متر مربع، زیر بنای فضای سرپوشیده هفت هزار متر مربع  است و دارای ظرفیت ۶۰۰۰نفر تماشاچی، سیستم گرمایش و سرمایش است.

این سالن که بعد ۱۵ سال تکمیل شده است تاکنون رقم هزینه شده  ۵۴۳  میلیون ریال و هزینه تمام شده آن ۷۲۹  میلیون ریال و ارزش اقتصادی طرح ۱۴۳ میلیارد تومان گزارش شد. اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل کل طرح ۱۸۶  میلیون ریال بدون احتساب نرخ تنزیل اوراق است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار پس از ۱۵ سال

این ورزشگاه از ۱۵ سال گذشته احداث و تاکنون ۳۲۷ میلیون ریال هزینه دربر داشته وهزینه تمام شده آن ۳۵۰ میلیون ریال است. ارزش اقتصادی کل طرح ۷۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

مساحت کل ورزشگاه  ۲۱هکتار و دارای زمین فوتبال استاندارد چمن مصنوعی  ۸،۰۰۰مترمربع، جایگاه تماشاچیان بتنی با ظرفیت  ۱۰۸۰۰نفر در فاز یک، پیست دو ومیدانی تارتان به متراژ ۶۰۰۰مترمربع ۸خطه، ۲فضای رختکن بازیکنان و داوران و دیگر موارد است.

پنج هزار نفری ملایر ۱۰ساله شد

این طرح از ۱۰ سال گذشته و در مساحت ۷۰ هزار متر مربع احداث و  تاکنون  ۲۲۶  میلیون ریال هزینه و رقم  تمام شده پروژه ۲۴۵  میلیون ریال است.
 این ورزشگاه دارای زمین فوتبال استاندارد چمن مصنوعی  ۸،۰۰۰  مترمربع، جایگاه تماشاچیان بتنی با ظرفیت تقریبی ۵۰۰۰ نفر صندلی، دارای پیست تارتان استاندارد ۶ خطه، پنج فضای دسترسی به سکوی تماشاچیان و  اسکوربرد ۳۸ متر مربع است.

پنج هزار نفری نیشابور

این ورزشگاه در سال ۸۸ و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث و تاکنون ۱۸۶  میلیون ریال هزینه شده که ارزش اقتصادی طرح  ۵۰۰میلیارد ریال است.

این ورزشگاه دارای  زمین فوتبال استاندارد چمن مصنوعی در ۸۰۰۰ مترمربع، زیر بنای فضای سرپوشیده و فضای روباز ورزشی، دارای پیست دو و میدانی آسفالت ۸ خطه حدود ۶۰۰۰مترمربع و پیست پرش سه گام است.

پایان طرح هتل ورزش گرگان پس از ۹ سال

این طرح نیمه تمام که از سال ۹۱ در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع احداث شده است پس از ۹ سال فردا افتتاح می شود این سازه فلزی دارای رستوران، آشپزخانه، فضاهای اداری و سالن کنفرانس ۳۱ اتاق ۴ نفره- ۱۴ باب اتاق ۵ نفره- ۲ باب اتاق ۶ نفر، ۲ باب اتاق ۷ نفره-۶ باب اتاق ۳ نفره و ۳ سوئیت است. محوطه سازی آن شامل اتاق پست برق، اتاق پست نگهبانی، موتورخانه و فضای سبز و فضای پارکینگ و دسترسی‌هاست.


ورزشگاه ۲هزار نفره خشت کارزون

این ورزشگاه در سال ۹۱ در مساحت ۲۵ هزار متر مربع احداث شده که مبلغ هزینه شده تا کنون ۱۰۹ میلیون ریال و هزینه تمام شده آن بیش از ۲۲۲  میلیون ریال است اما ارزش اقتصادی طرح ۴۰۰میلیارد ریالاعلام شده است.

ورزشگاه مذکور دارای زمین فوتبال استاندارد چمن مصنوعی، جایگاه تماشاچیان بتنی با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر، ۴ عدد دکل روشنایی به ظرفیت  ۴۰۰ لوکس، ۲ رختکن بازیکنان وداوران – سرویس‌های بهداشتی(بازیکنان،داوران وعمومی) ونیمکت ذخیره بازیکنان، پیست خاک آجراستاندارد، سیستم گرمایش و سرمایش، موتور خانه و اسپیلت دارای راه‌های دسترسی و پارکینگ‌های مورد نیاز است.

احداث پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک 

این طرح در دولت تدبیر و امید در سال گذشته احداث شده  که  هزینه تمام شده آن ۱۸۳ میلیون ریال و ارزش اقتصادی پروژه ۲۷۰ میلیارد ریال است. مساحت پیست حدود ۴۰۰۰  متر مربع دارای ظرفیت ۱۵۰۰ نفر تماشاچی سیستم گرمایش و سرمایش راههای دسترسی از هر چهار سمت و فضاهای دسترسی جهت تماشاچیان و بازیکنان است.


در ادامه شماری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در هشت سال اخیر دولت تدبیر و امید در زمینه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام انجام شده است، اشاره می‌شود:

افتتاح ورزشگاه‌های مدرن ۱۵هزار نفری بیرجند، بجنورد، یاسوج، کرمانشاه، سمنان و بوشهر پس از یک دهه در دولت یازدهم.

افتتاح  ۶ ورزشگاه مدرن پنج هزار نفری در کشور در دولت یازدهم.

افتتاح ورزشگاه نقش جهان در دولت یازدهم. ‌

افتتاح ورزشگاه میانرود شیراز پس از ۱۶ سال- فروردین ۹۶.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سمنان - فروردین ۹۵.

صندلی‌گذاری ورزشگاه آزادی - خرداد ۹۵.

ثبت سند ورزشگاه آزادی تهران پس از ۴۳ سال به نام دولت جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم.

استانداردسازی ورزشگاه آزادی پس از ۴۵ سال و آغاز عملیات بازسازی این ورزشگاه در خرداد ۹۶.

مجهز شدن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به استانداردهای جهانی.

بازسازی و تجهیز  چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به سیستم گرمایش از کف در دولت یازدهم.

تاسیس نخستین آزمایشگاه استاندارد تجهیزات ورزشی در ایران در سال۹۴.

رفع تصرف مجموعه سوارکاری نوروزآباد و صدور گواهی بند دال ۱۰ سند مالکیت.

امضای تفاهم‌نامه با پنج شرکت خارجی در یک سالگی برجام برای مشارکت در طرح‌های ورزشی.

تعیین تکلیف مالیات‌های معوق سنواتی طی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ و اصلاح قراردادها در بحث واگذاری.

واگذاری بیش از ۱۲ طرح ورزشی به بخش خصوصی.

یک و نیم برابر شدن استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی.

افتتاح بیش از  ۷۸ طرح نیمه تمام خرد و کلان ورزشی طی ۷ سال.

تکمیل و افتتاح ۷۰۰ طرح نیمه تمام توسط وزارت ورزش در سال ۹۸.

پیگیری، بررسی و نظارت بر مشکلات حقوقی برخی اماکن ورزشی دارای معارض و فاقد پروانه.

دولت با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بازسازی برخی ورزشگاه‌های ملی توانست در بخش زیرساخت‌ها به ویژه در استان‌ها تحول ایجاد کند.

برچسب‌ها فوتبال افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان فوتبال افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور طرح های نیمه تمام افتتاح ورزشگاه دولت یازدهم میلیون ریال طرح نیمه تمام هزار متر مربع سیستم گرمایش ارزش اقتصادی تمام شده آن هزار نفری احداث شده باب اتاق ۱۵ سال طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی