Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:29:13 GMT

چاپ ۲ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۳۵۸

چاپ ۲ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد گفت: دو عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس به چاپ رسید.

رضا ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات سازمان فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در چند بخش انجام شده است که یک بخش به صورت فضاسازی بصری در سطح شهر است و در همین راستا تابلوی پازلی چهارراه دامپزشکی اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشارکت بنیاد شهید و سازمان فرهنگی شهرداری ۱۵ پایه فرهنگی با موضوع "ایثار همچنان باقی است" به صورت بروز طراحی شده تا ایثار مردمان زمان معاصر و دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تجدید چاپ و طراحی تمثال شهدا، تجدید طراحی و نصب تصویر تنها شهید خلبان چهارمحال و بختیاری "امیر اکبری" در ورودی غرب شهرکرد نیز صورت گرفته است.

ریاحی اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که از کارکنان شهرداری بودند با حضور شهردار صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یک سری پک یادبود از عناصر مربوط به دفاع مقدس تهیه شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد گفت: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دو عنوان کتاب با نام "ای کبوتر حالت چطور است" و "از ابرها بگو" به انتشار رسیده است.

ریاحی خاطرنشان کرد: همچنین تولید موشن گرافی سرداران شهید شهرستان شهرکرد در دست کار است و در این هفته اکران می‌شود.

وی نامگذاری معابر به نام شهدا و نصب ۱۰۰ پایه پرچم با محتوای اربعین و دفاع مقدس در تمام میادین شهر با تمثال حاج قاسم سلیمانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

وی گفت: اعتبارات هزینه شده برای مجموعه این اقدامات در چند روز آینده جمع‌بندی می‌شود.

کد خبر 446034

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهروند حقوق شهروندی شهرداري شهركرد مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه