Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری یادواره ها یکی از ضرورت های راهبردی حال حاضر ما است که سازمان بسیج و سپاه های استانی و نواحی بسیج در شهرستان ها با همکاری ائمه جمعه، مسئولان شهرها و به خصوص میدان داری مردم و پیشکسوتان این مسیر را ادامه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهیده کمالی کرامت های زیاد را به خود اختصاص دادده است که باید به نسل جوان معرفی شود، یادواره های شهدایی بر این اساس تشکیل می شوند از انقطاع بین نسلی از نسلی که در انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند و جوانان امروز، پیشگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری یادواره ها یکی از ضرورت های راهبردی حال حاضر ما است که سازمان بسیج و سپاه های استانی و نواحی بسیج در شهرستان ها با همکاری ائمه جمعه، مسئولان شهرها و به خصوص میدان داری مردم و پیشکسوتان این مسیر را ادامه می دهند.   وی افزود: شهیده زینب کمایی که 14 سال بیشتر سن نداشت، توسط منافقین کوردل به شهادت رسید؛ این شخصیت بزرگوار، یک فرد خودساخته و کنشگر جهاد فرهنگی بود که ایشان را در پایان سال 61 به شهادت رساندند.   سردار سلیمانی بیان کرد: ما امروز توفیق داشتیم که به همت شهرداری شاهین شهر، شاهد یک تندیس بسیار زیبا و نامگذاری میدان شهیده کمایی باشیم؛ کتاب هایی در خصوص شخصیت این شهید نوشته شده و مستندهایی که ساخته شده است، نماد و تندیس هم در کنار این فعالیت ها به مانایی این شخصیت شهیده کمک می کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج یادواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند