Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک‌دوست از برگزاری «شور عاطفه ها» برای کمک به دانش آموزان نیازمند در صومعه‌سرا خبر داد.

«محمدی ملک‌دوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها به دلیل تقارن با ماه محرم و صفر تبدیل به «شور عاطفه‌ها» شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت ناشی از ویروس کرونا امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است افزود: دیگر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین دانش‌آموزان پاکت توزیع نمی‌شود بلکه شماره حساب‌ها و کارت‌ها را به کلیه مردم و اولیای دانش‌آموزان معرفی کرده‌ایم تا کمک‌های خود را از آن طریق واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با توجه به هزینه‌هایی که برای تهیه موبایل و تبلت دانش‌آموزان نیازمند شده، نیاز به کمک بیشتری است و انتظار می‌رود خیرین بیشتر ورود کرده و وارد میدان عمل شوند.

 

ملک‌دوست با اشاره به اینکه پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در شهرستان صومعه‌سرا روز پنج شنبه در میدان شهر و روز جمعه در مصلی به صورت نمادین مستقر شدند و امروز هم شور عاطفه‌ها در تمامی مدارس شهرستان برگزار شد تصریح کرد: در آمد اصلی ما از طریق شماره کارت‌ها و حساب‌هایی است که در فضای مجازی اعلام شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها حدود 450 میلیون تومان جمع‌آوری شد خاطرنشان کرد: حدود 300 میلیون تومان آن از طریق آموزش و پرورش، 100 میلیون تومان از طرف سپاه و 50 میلیون تومان هم از طریق پایگاه‌های ثابت میادین شهر جمع‌آوری شده بود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شور عاطفه ها جشن عاطفه ها میلیون تومان شور عاطفه ها دانش آموزان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان

این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم، چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس و توییتر جزو پربازدید‌ها قرار گرفت.

منبع: برترین ها

 

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم