Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@20:41:20 GMT

پایان کار شهرخودرو در آسیا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۷۵۲

پایان کار شهرخودرو در آسیا

شهرخودرو ایران با باخت یک بر صفر برابر پاختاکور ازبکستان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، بدون گل زده و امتیاز با این مسابقات خداحافظی کرد. ناطقان:  تیم فوتبال شهرخودرو در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف پاختاکور رفت که این بازی با تک گل ماشاریپوف در دقیقه ۶۵ به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید تا شهرخودرو با حسرت پیروزی و بدون گل زده به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




نیمه اول

شاگردان رحمتی بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و در همان دقیقه ۲ در پشت محوطه جریمه شدند که ضربه خلعتبری از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم خلعتبری می‌توانست در دقیقه ۶ دروازه نماینده ازبکستان را باز کند و که ضربه چیپ این بازیکن توسط مدافعان پاختاکور برگشت داده شد. در ادامه شهرخودرو باز هم شهرخودرو بود و پا پس نکشید که در دقیقه ۱۴ این تیم باز هم صاحب ضربه آزاد شد. خلعتبری این بار توپ را روی دروازه فرستاد که ضربه سر علی نعمتی را دروازه‌بان پاختاکور به کرنر فرستاد.

پس این پاختاکور بود که مالکیت زمین را در رست گرفت و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. آن‌ها جسته و گریخته حملات خطرناکی را روی دروازه شهرخودرو انجام می‌دادند و حتی در دقیقه ۲۸ هم به گل رسیدند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۳۱ نیز، نماینده ازبکستان صاحب ضربه کرنر شد که ارسال ماشاریپوف با ضربه سر خطرناک چران از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیز، باز هم توپ و میدان در اختیار نماینده ازبکستان بود و شاگردان رحمتی دل به ضدحملات بسته بودند و در یکی از این فرصت‌ها اکبر صادقی در دقیقه ۴۰ روح‌الله سیف‌اللهی را صاحب توپ کرد و او توپ را به خلعتبری رساند که ضربه کات‌دار خلعتبری از کنار دروازه به بیرون رفت. تفکرات دو مربی در پایان نیمه اول نتیجه نداد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول، پاختاکور این نیمه را هجومی‌تر آغاز کرد و چند موقعیت را روی دروازه شهرخودرو ایجاد کرد. اولین فرصت نیمه دوم تیم ازبکستانی حرکت انفرادی ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه شهرخودرو بود که ضربه پای چپ این بازیکن به شکلی خطرناک به بیرون رفت. در ادامه بالاخره حملات پاختاکور در این نیمه نتیجه داد و روی کرنر ارسالی از سمت راست، ماشاریپوف در دقیقه ۶۲ دروازه صفائیان را باز کرد.

بعد از این گل، پاختاکور باز هم دست از حمله نکشید و روی یک کار ترکیبی در دقیقه ۶۸ روی ضربه آزاد، چران می‌توانست اختلاف را دو برابر کند که ضربه بی‌دقت او به بیرون رفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی این شهرخودرو بود که فشار را روی دروازه پاختاکور بیشتر کرد اما تلاش مهاجمان این تیم کافی نبود و دفاع و دروازه‌بان حریف مانع شکستن طلسم گلزنی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا شدند.

با این نتیجه، پاختاکور ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت و شباب الاهلی با ۷ امتیاز دوم شد. شهرخودرو بدون امتیاز در رده سوم قرار گرفت و الهلال عربستان نیز با دستور AFC از این گروه حذف شد.

ترکیب شهرخودرو: علی نعمتی، فرشاد فرجی(۷۸- امیرحسین جعفری)، محمد قاضی، اکبر صادقی، امید منصوری، حسن جعفری، علی طاهران، محمد رضا خلعتبری(۶۸- حسین مهربان)، محمدرضا فرامرزی، متین صفاییان و روح الله سیف اللهی(۷۸- علیرضل اسدآبادی).

ترکیب پاختاکور: لدوربک سویونوف، فرخ سیفیف، ایگور کریمتس(۶۷- عبدالایف)، اسماعیلوف، علیژونوف(۴۶- کمیلوف)، خامروبکوف(۴۶- کوژاک)، اعظموف، ایگور سرگیف، دراگان چران(۷۷- اسدبک)، خامداموف(۴۶-سیدوکوف) و ماشاریپوف.
منبع: عصر ایران برچسب ها: شهرخودرو ، ناطقان ، آسیا ، ازبکستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرخودرو ناطقان آسیا ازبکستان نماینده ازبکستان روی دروازه بیرون رفت باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب، لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل اورتون قرار گرفت. در حالی‌که کمتر کسی انتظارش را داشت، شاگردان شان دایش با غافلگیر کردن قرمزها آنها را با دو گل شکست دادند.

ویدئو: 330937

بازی با برتری اورتون آغاز شد. آنها در دقیقه ۷ روی برخورد کالورت لوین و آلیسون بکر به یک پنالتی رسیدند اما چون مهاجم اورتون در آفساید قرار داشت، پنالتی رد شد.

لحظاتی بعد ضربه خطرناک نونیز را گادفری به زیبایی از روی خط بیرون کشید.

در دقیقه ۱۳ ضربه برنتویت با اختلاف نسبتاً زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد کالورت لوین با ضربه سر دروازه مهمان را تهدید کرد اما آلیسون با سیوی فوق‌العاده توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ روی اشتباهات پی در پی بازیکنان لیورپول، توپ در سمت چپ محوطه به برنتویت رسید و او در حالی‌که ضربه‌اش با سیو ناقص آلیسون مواجه شد، توانست به گل اول برسد.

در دقیقه ۳۵ ضربه نونیز را پیکفورد به زیبایی با پا دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول لیورپول فشار حملاتش را بیشتر کرد اما مدافعان اورتون عالی ظاهر شدند تا میزبان با برتری به رختکن برود.

در دقیقه ۴۸ سانتر رابرتسون به فن‌دایک رسید اما ضربه سر او را پیکفورد مهار کرد.

هفت دقیقه بعد شوت از راه دور و محکم ادریسا گیه را آلیسون به زیبایی هر چه تمام‌تر دفع کرد.

در دقیقه ۵۸ روی سانتر مک‌نیل، کالورت لوین با پروازی بلند با ضربه سر دروازه آلیسون را برای بار دوم باز کرد.

دقایقی بعد برنتویت می‌توانست اختلاف را به ۳ برساند اما ضربه سرش با فاصله‌ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک و فنی لوئیز دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و دفع شد.

لحظاتی بعد سانتر آرنولد در محوطه جریمه به صلاح رسید اما ضربه ناامیدکننده او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه اورتون بازی را مدیریت کرد و لیورپول نتوانست هیچکدام از گل‌های خورده را جبران کند تا درنهایت بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد.
لیورپولی‌ها با این شکست با همان ۷۴ امتیاز و فاصله سه امتیازی تا آرسنال صدرنشین، در رتبه دوم ماندند.

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله