Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  غلامحسین غاربی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان افزود: نقش محوری فعالیت‌های تبلیغی روابط عمومی‌ها عاملی مهمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت باورها و اعتماد عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف و بیان مطلوب اقدامات دولت ،تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور و با وجود تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن و شیوع ویروس کرونا باید اطلاع رسانی‌های امیدآفرین توسط روابط عمومی‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غاربی گفت: دولت از همه ظرفیت‌های ملی و بین المللی برای گذر از شرایط بحران کنونی و در عین حال ارائه خدمات ارزنده در بخش‌های مختلف به مردم و حرکت‌های رو به جلو برای توسعه استان بهره جسته و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.

مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری  دوره‌های آموزشی تخصصی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌ها افزود: این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح مهارت‌ها و توانمندی‌های مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بر اساس برنامه‌ریزی روابط عمومی استانداری اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

غاربی از خدمات و فعالیت آقایان لاله و شهبازی اعضای سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قدردانی و آقایان راثی و تقی زاده را به عنوان اعضای جدید این شورا معرفی کرد.
در این جلسه که در محل جهاددانشگاهی استان به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، مسئولان و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص تقویت فعالیت روابط عمومی‌ها پرداختند.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی دفاع مقدس استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی دفاع مقدس استان اردبیل روز ارتباطات و روابط عمومی دفاع مقدس استان اردبیل اخبار کنکور روابط عمومی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟