Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:52:44 GMT

نارضایتی عمیق صهیونیست‌ها از عملکرد سران خود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۹۶۰

نارضایتی عمیق صهیونیست‌ها از عملکرد سران خود

کابینه نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا با ناکامی مواجه شده است و به همین علت، ساکنان سرزمین‌های اشغالی هر روز با خشمی فزاینده به خیابان‌ها می‌ریزند و ضد سیاست‌های سران خود تظاهرات می‌کنند.

به گزارش مشرق، خبرنگار این شبکه اعلام کرد با گسترش روز افزون تظاهرات ضد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، معترضان خواستار کنار رفتن کابینه ائتلافی حاکم و محاکمه نتانیاهو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان در پی گسترش شیوع ویروس کرونا و شکست کابینه نتانیاهو در مقابله با این ویروس، بحران اقتصادی بی سابقه‌ای مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است. تحلیلگران در همین حال درباره ورشکستگی بسیاری از شرکت‌ها در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهند.

دکتر سعید یقین، کارشناس امور اسرائیل گفت: «نتانیاهو هم اکنون در بحرانی واقعی و عمیق قرار دارد که نتیجه ناتوانی کابینه او در مقابله با بحران کرونا در اسرائیل است.»

بیشتر بخوانید

جوان فلسطینی در پی شلیک نظامیان صهیونیست

وی افزود این، درست برخلاف تصویری است که نتانیاهو تاکنون از اسرائیل به عنوان رژیمی پیشرفته و متمدن تبلیغ کرده است.

کابینه نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا با ناکامی مواجه شده است و به همین علت، ساکنان سرزمین‌های اشغالی هر روز با خشمی فزاینده به خیابان‌ها می‌ریزند و ضد سیاست‌های دولت تظاهرات می‌کنند.

خبرنگار العالم افزود بانک مرکزی رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اقتصاد اسرائیل وارد رکود بی سابقه‌ای شده که از ده‌ها سال پیش در سرزمین‌های اشغالی مشابه آن وجود نداشته است و اگر بحران کابینه شکست خورده نتانیاهو ادامه یابد، این رکود به بسته شدن حدود ۲۵۰ مرکز تجاری منجر خواهد شد.

واصل الخطیب، تحلیلگر سیاسی گفت: «کابینه اسرائیل قصد دارد از جامعه بین الملل و آمریکا باج خواهی کند تا پول بیشتری برای خزانه خود به دست آورد و به همین علت هر روز هشدار می‌دهد که در آستانه بحران بزرگ اقتصادی قرار دارد.»

بحران در سرزمین‌های اشغالی آنقدر شدید است که ممکن است حتی حزب راست افراطی، حزبی که نتانیاهو تلاش می‌کند آن را راضی نگه دارد، ضد او اقدام کند و به سبب مدیریت شکست خورده، خواستار برکناری نخست‌وزیر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی

رئیس آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از حمله صهیونیست‌ها به مقر این نهاد در قدس شرقی اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، فیلیپ لازارینی اعلام کرد که گروهی از معترضان رژیم صهیونیستی پس از فراخوان یک مقام شهرداری این رژیم برای اعتراض به آنروا، به مقر این آژانس در قدس شرقی اشغالی حمله کردند.

رئیس آنروا در پستی در شبکه‌های اجتماعی، نوشت: این اعتراض که توسط یکی از اعضای منتخب شهرداری قدس برگزار شد چیزی کمتر از آزار، ارعاب، خرابکاری و آسیب رساندن به اموال سازمان ملل متحد نیست.

وی افزود: این اتفاق امروز در مقر آنروا در قدس شرقی زیر نظر پلیس (رژیم) اسرائیل انجام شد و باید گفت که این ربطی به آزادی بیان ندارد.

لازارینی گفت: انتظار می‌رود کشورهای میزبان و در این مورد (رژیم) اسرائیل، از اماکن، عملیات و کارکنان سازمان ملل متحد محافظت کنند.

شهرک نشینان صهیونیست پیش از این نیز به کاروان کمک‌های اردن به غزه در گذرگاه بیت حانون حمله کرده بودند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: حمله به رفح، جان اسرا را به خطر می‌اندازد
  • نتانیاهو در آستانه خودکشی سیاسی است
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت