Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی، پس از پیروزی باارزش ۳ بر ۲ تیمش برابر تیم مدعی سایپا تهران درآمل به خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه در شروع بازی‌های امسال لیگ، قرعه برای تیم لبنیات هراز به دلخواه نبود و از شانس بد ما، با چهار تیم مدعی لیگ که هم اکنون تیم‌های بالای جدول لیگ هم هستند، بازی کردیم و در دو بازی پیروز و دو بازی را با شکست به پایان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته طبیعی هم بود که تیم ما تحت فشار بازی‌ها ونیز نتایج آن قرار بگیرد، هرچند اعتقاد دارم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

عطایی اضافه کرد، که بازی‌هایی را که برگزار کردیم، این باور را در تیم و بازیکنان ما به وجود آورد که توان رؤیا رویی با هر حریفی را داریم و این دربازی‌های آینده کمک خوبی به تیم هراز خواهد کرد.

پیروزی برابر سایپا هدیه به تماشاگران آملی

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل در بخش دیگری، پیروزی با ارزش تیمش برابر سایپا تهران را تقدیم هواداران این تیم کرد و گفت: جای تماشاگران واقعاً در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل خالی بود چرا که آنان از دیدن یک بازی تماشایی از هر دو تیم محروم بودند و امیدوارم که هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه کن تا شاهد حضور و حمایت همه جانبه تماشاچیان درسالن ها باشیم.

عطایی ادامه داد، تیم سایپا از تیم‌های بسیار قوی امسال لیگ برتر والیبال با هدایت مصطفی کارخانه از مربیان خوب والیبال کشور است، و می‌دانستیم که با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

وی افزود: با وجود اطلاعاتی که از تیم سایپا داشتیم، در دو دست اول بازی عملکرد خوبی نداشتیم، اما رفته رفته جو بازی به سود تیم ما تغییر کرد و توانستیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

هیچ تیمی درحاشیه امن نیست

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در بخش دیگری با بیان اینکه بازی‌های امسال لیگ فشرده و نزدیک هست، گفت: این نشان دهنده این موضوع هست که لیگ پرفشاری را داریم و هیچ تیمی در حاشیه امنیت کامل نیست و کار برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل چهارشنبه شب در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان مدعی خود ساپیا تهران را شکست داد وصاحب دومین پیروزی این فصل خود شد.

شاگردان بهروزعطایی درتیم لیبنیات هرازآمل اکنون در رده هشتم جدول پانزده تیمی این رقابتها قرار دارند.

کد خبر 5031743

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز عطایی لیگ والیبال سایپا ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل محرم 99 لبنیات هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • علائم فشار خون بالا