Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، وزارت دفاع کره جنوبی روز پنجشنبه مدعی شد نیرو‌های کره شمالی یک مقام شیلات کره جنوبی را که ناپدید شده و از آب‌های کره شمالی سر درآورده بود، به ضرب گلوله کشتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، این وزارتخانه این امر را یک «اقدام شرم آور» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این مرد ۴۷ ساله سوار یک شناور گشتی نزدیک جزیره مرزی «یئونپیئونگ» در غرب این کشور بود که این اتفاق روی داد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود اضافه کرد ارتش کره جنوبی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات، «تایید کرد که کره شمالی به سوی یک تبعه کره جنوبی که در آب‌های شمالی پیدا شد، تیراندازی کرده و جسد او را سوزانده است.»

این وزارتخانه تاکید کرد: ما قویا به کره شمالی هشدار می‌دهیم که هر گونه مسئولیت این حادثه با این کشور خواهد بود.

با این حال هنوز مشخص نیست که این فرد چگونه از این آب‌ها سر در آورده و مقامات سئول نیز اطلاعاتی در این باره منتشر نکرده‌اند.

روابط دو همسایه در شبه جزیره کره مدتی است به شدت پرتنش شده و روابط دو کشور به دنبال تصمیم کره شمالی برای قطع تمامی خطوط ارتباطی با سئول در ماه ژوئن در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی شبه جزیره کره کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی