Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد طاهریان روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: ۹ طرح مربوط به ایجاد زیرساخت‌ها  و سه طرح مربوط به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان در حال ساخت است.

وی بیان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری شامل ارائه مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل مجتمع گردشگری گرمسار با صرف  ۲۱۵ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر، واحد اقامتی و پذیرایی در مجتمع خدماتی و رفاهی میامی با صرف ۴۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۲ نفر و ساخت هتل سه ستاره میامی با صرف ۳۶۱ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهریان گفت: طرح‌های زیرساختی نیز شامل قیرپاشی و آسفالت پیغمبران سمنان با صرف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، اجرای عملیات خاکی مسیر افتر به آبگرم با صرف ۲۷ میلیارد ریال، برج نوری در زائرسرای بیارجمند و سرخه با صرف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برق‌رسانی به قلعه پنهان بهرام با صرف ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

وی بیان کرد: سایر طرح‌ها نیز شامل اجرای کانال زهکش مسیر قصر بهرام با صرف پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نصب تابلوی معرفی قصر بهرام با صرف ۹۸۰ میلیون ریال، قیرپاشی و آسفالت مسیر منطقه دشت شاد با صرف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، موزه بزرگ سمنان با صرف ۳۴ میلیارد ریال و مجتمع گردشگری و فرهنگی سرخه با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اقامت ۱۵۸ هزار ۲۷۵ گردشگر داخلی و یکهزار و ۹۷۶ گردشگر خارجی از ابتدای مهر ماه سال ۹۸ تا ابتدای مهر امسال در این استان خبر داد.

در استان سمنان ۹۰ اقامتگاه بوم‎گردی، ۱۵ هتل و مهمانسرا، ۱۴ اقامتگاه سنتی، پنج مهمانپذیر، پنج مجتمع گردشگری، ۷۹ خانه مسافر، یک هتل آپارتمان، دو مرکز تفریحی سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، ۳۱ دفتر خدمات مسافرتی، ۴۲ رستوران بین راهی، ۱۹ سفره خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری فعال است.

برچسب‌ها سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایرانگردی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایرانگردی سرمایه گذاری سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایرانگردی سرمایه گذاری اخبار کنکور میلیارد ریال سرمایه گذاری استان سمنان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها توسط رئیس جمهور ابلاغ شد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند