Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش متخصصان و کارکنان سختکوش شرکت، حفاری و تکمیل ۶۴ حلقه چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور با موفقیت انجام شد.

او با بیان اینکه از این تعداد چاه ۲۱ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۲ حلقه تعمیری و یک حلقه اکتشافی بوده است، افزود: ۵۰ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۵ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و یک حلقه در موقعیت فعالیت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل کارفرما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با بیان اینکه در زمان حاضر کار جابجایی ۱۸ دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت در مناطق عملیاتی استان‌های نفت خیز در دست اجرا قرار دارد، اظهار داشت: متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه را ۳۶ هزار و ۵۴۷ متر عنوان کرد.

اکبری با بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی‌های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس بویژه شهیدان صنعت نفت و حفاری، تصریح کرد: تلاشگران این شرکت در آن دوران با ایثار، فداکاری، همت و از خود گذشتگی ضمن حضور در جبهه ها، در جهت حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت موفق به حفاری و تکمیل ۳۰۲ حلقه چاه در مناطق عملیاتی شدند که به عنوان سند افتخار شرکت ملی حفاری ایران و صنعت نفت تلقی می‌گردد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاری چاه چاه نفت و گاز شرکت ملی یک حلقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی